Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hotmai, GMAIL in een e-mail programma  (gelezen 1471 keer)

Offline vragen

• Lid
hotmai, GMAIL in een e-mail programma
« Gepost op: 2007/11/17, 15:32:15 »
Dag mensen,

Ik heb me vandaag voor het eerst gewaagd op het forum van UBUNTU. Ik betrap me er op dat ik altijd nog Windows gebruik omdat het zo handig is te werken met Outlook express.

Graag zou ik willen weten hoe ik hotmail en Gmail in 1 email programma kan instellen. Ik heb vele pogingen zelf ondernomen maar het is mij nog niet gelukt om het werkende te krijgen. Hotmail wordt simplistisch gemaakt onder outlook express. Maar bij UBUNTU is het wat ingewikkeld voor mij.

Note: Omdat ik een oude hotmail adres heb werkt dat wel onder Outlook express dat in tegen stelling tot de nieuwere gebruikers van hotmail.

Zorgboerderij Drenthe

De zorg voor kinderen of jongeren (van 2 -18 jaar) met een beperking is soms best zwaar. Eigendraads biedt leuke en ontspannen opvang zodat hun ouders even tijd voor zichzelf en hun eventuele andere kinderen hebben. We bieden weekend-, vakantie-, woensdagmiddag- en zaterdagopvang en individuele begeleiding. Daarnaast bieden we ook begeleid wonen en werken voor jongeren en volwassenen met een beperking in het autistisch spectrum.
We willen hen graag een geborgen gevoel geven door zo goed mogelijk in te spelen op de 'eigen-aardigheden' van de persoon.
Hiervoor zijn we op zoek naar vrijwilligers die de kinderen en (jong) volwassenen willen begeleiden als assistent van de begeleider.

www.eigendraads.nl
« Laatst bewerkt op: 2012/06/20, 14:51:26 door vragen »

abartels

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/17, 15:59:24 »
ikzelf werk met volle tevredenheid met Thunderbird(standaard in Ubuntu) en deze haalt mijn E-mail op van meerdere Gmail adressen(met IMAP!!!!!  Pop kan ook). Tevens haal ik van mijn werk mijn email op met Thunderbird.

Gmail legt hier uit hoe... http://mail.google.com/support/bin/answer.py?ctx=%67mail&hl=nl&answer=12103

Ik neem aan dat bij Hotmail ook zoń uitleg bestaat

nom001

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/17, 16:00:57 »
Hoi,

Je kan je Gmail wel "doorlinken" naar je pop email account.
Dit doe je op deze manier:

Login in je Gmail
Ga naar instellingen (staat rechtbovenin)
klik op doorsturen en pop
daar zie je een optie staan downloaden via pop
alle gevraagde gegevens invullen en klaar!

Succes!
Ron