Ik heb laatst voor testdoeleinden Ubuntu 7.10 geinstalleerd. Nu ik eenmaal weet waar de sterke en zwakke kanten van ubuntu liggen heb ik besloten om deze op een andere machine te installeren, en om op mijn eigen machine nog windows XP te laten draaien.
Nu heb ik net de windows XP CD erin gedaan om van deze te booten en dan op de gewone weg verder te gaan, maar tot mijn verbazing gebeurdt er niets.
Ik start op van de CD en er staat zo'n 2 seconden de melding "De hardwareconfiguratie wordt gecontroleerd", Waarna normaal het blauwe scherm komt die het een en ander controlleerd.
Dit blauwe scherm komt echter niet. Ik dacht in de eerste instantie dat de cd corrupt was dus ik probeerde dit op een ander systeem, daarop liep hij gewoon verder.
Ik heb het een en ander op google opgezocht en kom tot de conclussie dat dit probleem vaker voor komt bij linux distributies.
Ik heb daarom ook Ubuntu 7.10 nogmaals geherinstalleerd om te kijken of er niet iets kapot was gegaan en het misschien met een fresh install wel werkte, maar dit lukte ook niet.
Dus nu als laatste hoop post ik mijn probleem hier.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Alvast heel erg bedankt.