Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: muis verdwijnt in virtualbox bij opstart XP  (gelezen 1199 keer)

arjun

• Gast
muis verdwijnt in virtualbox bij opstart XP
« Gepost op: 2007/11/09, 23:13:18 »
Kubuntu 7.04 met virtualbox +guest additions op jewel laptop 2500.
Ik heb deze configuratie ook op een desktop gerealiseerd en daar geen problemen.
Die usb aan de praat krijgen was even pielen maar toen werkte het wel. Nu op mijn laptop als XP opstart in Vbox en er een scherm te voorschijn komt met mouse capture enz en ik klik oke dan hops muis weg. Als ik dan de host key intik dan zie ik de muis weer maar gebruiken binnen vbox is er niet bij anders weer hop weg. Het is zowel met touchpad als met externe usb muis(draadloos).
Wie o wie weet raad???????
bvd

« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/09, 23:20:15 »
Foutje sorry :cool:

Offline joop905

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/09, 23:22:59 »
met touch weet ik niet
padexterne usb muis(draadloos) dat moet werken
bij mij gaat de muis zeer zwaar met virtualbox hap niet zo veel MB in mijn pc (512)
256 per OS

Offline woteb

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/10, 08:34:11 »
Een vriend van mij (waarop ik Feisty i.c.m. VirtualBox WinXP heb geïnstalleerd) heeft een Toshiba laptop met een externe wireless USB muis. Ik kan daar gewoon met VB werken, maar na ongeveer 10 minuten is het einde oefening voor de USB muis. Met het toutchpad kan gewoon door worden gewerkt.
Als ik dan VB afsluit, werkt de USB muis ook niet. Alleen na een reboot. Het vervelende is dat die Toshiba geen PS/2 poort heeft, dus moet hij wel rebooten.
Laptop, HP 550, Dual Core 1 GB RAM/2 Ghz:: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie) Fluxbox / IceWM / XFCE4 / Openbox / LXDE.
3 Werkstations + 1 laptop: Debian 5.0 Testing (Squeeze)  (lite-blokkendoos editie Gnome/XFCE/IceWM)
Server: Debian 5.0 Stable (Lenny)