Er zijn 2 bronnen, de documentatie van Ubuntu-nl en de documentatie van Pjotr.
De bronnen van Pjotr kunnen we niet aanwijzen als Ubuntu-nl zijnde, ook al zijn ze voortreffelijk en voorzien ze in een behoefte.
De documentatie van Ubuntu-nl is iets dat onder controle van een aantal mensen staat, en dat goed gecontroleerd wordt.
(Niets ten nadele van Pjotr .....)
Ron, ik begrijp wat je hier wil zeggen, maar het is wel zo dat Pjotr zijn pagina's goed zijn en ook regelmatig gebruikt worden. (ook al zijn er sommige problemen individueler waarbij de redenen elders moeten gezocht worden.)
Kan men in het begin van 'Installatie' een Topic (vast) zetten waarin links staan. zowel die van ubuntu zelf die verwijzen naar de introduktie van ubuntu en de downloadpagina's (bruikbaar voor de beginners en nieuwkomers) en dat ook duidelijk erbij vermelden en dan nog enkele links die interressant en vaste richtlijnen bevatten over specifieke zaken, zoals de site van Pjotr.
Andere links kunnen dan bekeken worden voor ze erbij mogen.
Ik bedoel dus één pagina met een korte beschrijving en link, waarmee men dus een simpele start kan maken en genoeg info heeft om te starten en installeren, zoals het begin van dit topic maar dan geblokkeerd dat er geen andere berichten achter kunnen komen maar wel up to date gehouden word.dus kort en bondig. (dus niet zoals mijn uitleg hier
)
't Is maar een voorstel.