Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vista nadoen in Ubuntu 7.10  (gelezen 806 keer)

KwastjeModus

• Gast
Vista nadoen in Ubuntu 7.10
« Gepost op: 2007/11/02, 22:40:19 »
Ik probeer (voor de fun) om Ubuntu qua eye-candy te laten lijken op Vista ;) Ik heb gezien dat in vista links op het scherm een klein vakje is waar fotootjes in geprojecteerd worden uit de map 'mijn afbeeldingen' of zo iets.

Is zoiets ook mogelijk met Ubuntu? Zou ik erg leuk vinden voor promotie voor Ubuntu

Offline Adriaan Larmuseau

• Lid
  • Steunpunt: Nee
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/02, 23:34:27 »
ik denk dat er zoiets soort gelijks zit in gdesklets zit (zit bij add/remove)

KwastjeModus

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/03, 00:22:12 »
Citaat van: Sylvarant
ik denk dat er zoiets soort gelijks zit in gdesklets zit (zit bij add/remove)
die gdesklets is erg leuk, bedankt voor de tip. Maar met die fotos lukt het nog niet helemaal. Ik zie alleen een plaatje van dirty dancing. Ik wil juist vanuit mijn eigen plaatjes een steeds wisselende diavoorstelling.

linuxnoobi

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/03, 00:27:17 »
waarom wil een mens in hemelsnaam vista nadoen ;) you like there policy  ... ? ;)

KwastjeModus

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2007/11/03, 08:27:44 »
Citaat van: linuxnoobi
waarom wil een mens in hemelsnaam vista nadoen ;) you like there policy  ... ? ;)
He heeft er mee te maken dat ik zie dat een aantal mensen in mijn omgeving geveoelig zijn voor eye candy. En ik heb de doelstelling dat ik over een jaar 10 mensen op Ubuntu over wil laten gaan. (Ik zit nu op vier) En kleine zaken helpen. Mijn eigen desktop hoeft er niet zo uit te zien, maar als ik kan laten zien wat er allemaal mogelijk is, dan trek je meer mensen over de streep.

Offline mcgyver

• Lid
  • Steunpunt: Nee
« Reactie #5 Gepost op: 2007/11/03, 08:30:21 »
Kan je volkomen begrijpen. Zeg hoe goed Ubuntu is. Als ze het niet geloven laat je ze op je "windows" werken. als ze zeggen dat ie het prima doet, zeg je ze dan dat het een getweakte Ubuntu is.

KwastjeModus

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 2007/11/03, 10:36:58 »
Citaat van: mcgyver
Kan je volkomen begrijpen. Zeg hoe goed Ubuntu is. Als ze het niet geloven laat je ze op je "windows" werken. als ze zeggen dat ie het prima doet, zeg je ze dan dat het een getweakte Ubuntu is.
Dat is krek de strategie die tot op heden heel goed werkt. En het leuke is, je doet de mensen er echt een plezier mee.