Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Palm T|X kan niet synchroniseren met Ubuntu Gutsy  (gelezen 399 keer)

M2Plus

• Gast
Palm T|X kan niet synchroniseren met Ubuntu Gutsy
« Gepost op: 2007/11/01, 19:55:52 »
Hallo,

Als beginner zit ik met enkele vraagjes. Mijn pda Palm T|X krijgt maar geen verbinding met de computer. Volgend bericht geeft de pc weer: failed to connect using device 'Palm T|X, on port '/dev/pilot'. Check your configuration,as you requested old-style usbserial 'ttyUSB' syncing, but do not have the usbserial 'visor' kernel module loaded. You may need to select a 'usb:' device.

Ik heb alle mogelijke configuraties geprobeerd in de gnome-pilot settings.

Waarschijnlijk heb ik nog een aantal dingen vergeten.

Offline ejfrolich

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Palm T|X kan niet synchroniseren met Ubuntu Gutsy
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/01, 22:28:17 »
Zet hem op " usb:"

Dus met de : erachter. Bij mij werkt het prima voor zowel evolution als J-Pilot!

Je kunt in Gnome Pilot je PDA laten scannen, dat is nodig om de ID gegevens boven water te krijgen. Die vult hij dan in.