Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Is Openoffice O3 te vergelijken met Google Docs?  (gelezen 567 keer)

Offline Jenske

• Lid
Is Openoffice O3 te vergelijken met Google Docs?
« Gepost op: 2007/10/26, 17:11:53 »
Ik werk nogal eens samen met anderen aan documenten. Ik gebruik daarvoor de google-docs, tot mijn grote tevredenheid. Google docs kan zelfs OpenOffice-documenten verwerken en da's bijzonder goed, me dunkt.

Nu las ik recent dat er een extensie beschikbaar is met de naam O3. Uit de (volgens mij toch iets te onduidelijke) toelichting begrijp ik dat het hier ook gaat over een systeem, waarmee je gezamenlijk kan werken aan bestanden, die "ergens" op het internet beschikbaar worden gesteld aan de redacteuren van het betreffende document.

Wie heeft daar positieve of negatieve ervaringen mee?
... Kubuntu 25.10 ... KDE Plasma ... Wayland ...
... 32 Gb RAM ... NVidia GeForce RTX 3060 ...

schoappied

• Gast
Is Openoffice O3 te vergelijken met Google Docs?
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/27, 11:22:53 »
Mmm een alternatief voor Google lijkt me altijd goed ;).

Met 03 heb ik geen ervaring. Laat ons het weten als jij meer weet!

Er is wel een linux programma waarmee je gezamenlijk aan bestanden (kleine tekstbestanden vooral) kan werken: Gobby http://forum.ubuntu-nl.org/message/64539#p64539