Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gutsy fresh install : Perfekt , behalve,...  (gelezen 735 keer)

cvcaelen

• Gast
Gutsy fresh install : Perfekt , behalve,...
« Gepost op: 2007/10/26, 07:45:51 »
behalve 1 probleem:

situatie : thuiscomputer ,home op apparte schijf ,  4 gebruikers

tijdens de installatie maak ik de fout om een verkeerde gebruiker(Penguinbox , moest mijn naam geweest zijn , christiaan) in te vullen (stap 6 van 7 tijdens de install)

de install zelf gaat perfekt , na de update de multimedia in orde gebracht , printer geinstalleerd , nog steeds geen probleem.

Dan nog de oorspronkelijke gebruikers terug toevoegen (systeem -> beheer -> gebruikers en groepen) , en dat blijkt te lukken.
Tot ik uitlog en onder mijn oorspronkelijke naam wil inloggen , dan krijg ik een foutmelding over schrijfrechten , en na 10 seconden logt de PC zichzelf terug uit...
Met de andere 3 gebruikers krijg ik dezelfde foutmelding

inloggen onder Penguinbox geeft geen enkel probleem.

Kan iemand mij helpen dit vervelend probleempje op te lossen?

Bedankt bij voorbaat

Christiaan

cvcaelen

• Gast
Gutsy fresh install : Perfekt , behalve,...
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/26, 20:26:45 »
Update :

het probleem is opgelost door bij iedere gebruiker in de home-map (als superuser )
.gnome
.gnome2
.gnome2_private
te verwijderen

Christiaan