Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Player gevonden maar Amarok doet vreems  (gelezen 563 keer)

Offline sveens

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Player gevonden maar Amarok doet vreems
« Gepost op: 2007/10/25, 00:48:25 »
Ik heb mijn mp3 Zen-touch aangesloten. Hij wordt alleen gevonden met configuratieinstelling Nomad juxebox player. Ik zie wat er op de MP3 speler staat. Ik kan ook nummers deleten. Hij is dus verbonden. maar een nummer afspelen lukt niet hoe doe je dat?

dit is de boodschap.

Error Loading Media
No suitable input plugin. This often means that the url's protocol is not supported. Network failures are other possible causes.

Als ik configureer met MTP media device dan kan hij niet connecten, dus vandaar dat ik de Creative nomad juxebox gebruik.

Offline sveens

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/25, 11:31:38 »
Citaat van: sveens
Ik heb mijn mp3 Zen-touch aangesloten. Hij wordt alleen gevonden met configuratieinstelling Nomad juxebox player. Ik zie wat er op de MP3 speler staat. Ik kan ook nummers deleten. Hij is dus verbonden. maar een nummer afspelen lukt niet hoe doe je dat?

dit is de boodschap.

Error Loading Media
No suitable input plugin. This often means that the url's protocol is not supported. Network failures are other possible causes.

Als ik configureer met MTP media device dan kan hij niet connecten, dus vandaar dat ik de Creative nomad juxebox gebruik.
We zijn nu een paar uur verder.

Ik heb vanaf mijn HD een mp3 gestart. Amarok gaf aan dat er iets met mp3 geinstalleerd moest worden. Heb ik gedaan en ik heb nu muziek vanaf mijn HD maar niet vanaf mijn mp3 speler. Ik heb opnieuw ee configuratie gedaan en nu met MTP Media Device. Als ik daarna wil conecten komt hij met een venster en vraagt om de volgende gegevns:

Pre-connect command (example: mount %d)

Post-disconnect command (example: eject %d)

Wat moet ik daar invullen?

ik heb dus een Zen Touch mp3 speler van Creative. en hij is aangesloten op USB

Hij verbindt wel met Configuratie Nomad juxebox maar niet met MTP media device. Bij de laatste vraagt hij om die connections gegevns. Ik heb het forum afgespeurd en alle configuratie verlopen met de MTP media device zonder mount gevens.

WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?

Offline sveens

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/25, 14:51:28 »
Ik zal het nog eens samenvatten wat op dit moment de status is want ik heb van dit topic een zooitje gemaakt.

- Amarok geinstalleerd. Ik werk met Gnome desktop. Ik heb alles geinstalleerd via   pakkettenbeheer, dus dat ging vanzelf.

- Mp3 speler is een Creative Zen Touch van 20 GB

- De nodige codecs geinstalleerd.

- Wanneer ik via configuratie in Amarok de mp3 speler installeer via Creative Nomad Juxebox dan ziet hij wat er op de speler staat, Ik kan zelfs deleten (maar toevoegen lukt niet).
Het display op mijn mp3 speler zegt dat er verbinding is. Ook de status van mijn batterij laat hij zien.

-Wanneer ik configureer via MTP media device dan ziet hij niets.

- Mijn voorkeur gaat uit naar de MTP device omdat op het forum overal wordt gezgd deze te gebruiken. Of dat moet weet ik niet maar de Nomad juxebox is volgens mij iets anders dan de Zen Touch, vandaar.

- Als ik mijn usb kabel aansluit op het systeem dan wordt er niets herkent.  Wel start er een mediaspeler (totem geloof ik) op vanzelf, maar die laat niets zien van mijn MP3 speler, wel de mp3s van mijn HDD. Dus elke keer als ik mijn mp3 speler aansluit op mijn pc dan start totem op.

- Er is een Gnome programma die mijn MP3 speler wel herkent en de liedjes kan afspelen, maar deze software is niet echt handig als mp3 manager. Mijn voorkeur gaat uit naar Amarok. Op de Wiki page kom ik niet verder.

Als iemand ideeen heeft graag, ik blijf zoeken en proberen.
gr,

Stef

Offline sveens

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/30, 19:39:59 »
opgelost via andere topic