Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: NetworkManager applet 0.6.5 in gutsy gibbon veranderen .  (gelezen 560 keer)

Offline kamelot

• Lid
  • Steunpunt: Nee
NetworkManager applet 0.6.5 in gutsy gibbon veranderen .
« Gepost op: 2007/10/22, 21:45:33 »
Beste mensen .

Zoals sommige van jullie misschien hadden gezien heb ik problemen met mijn internet en openftd .
Nu denk ik dat ik er achter ben wat dit zou kunnen zijn .
Ik heb pas geleden een fedora install gedaan op mijn oude laptop en tot mijn stomme verbazing kwam ik er achter dat ik de zelfde problemen
heb als in gutsy gibbon .
Na wat zoek werk kwam ik er achter dat op feisty de NetworkManager applet 0.6.4 word gebruikt en in gutsy en fedora de NetworkManager applet 0.6.5 .
Nu vermoed ik omdat dit de eenigste overeenkomst is tussen de 2 dat dit misschien de fout zou kunnen zijn .
Alleen nu vraag ik mijn af is het mogenlijk om NetworkManager applet 0.6.4 in gutsy gibbon te installeren .
En als dit gaat hoe .
Ik snap niet waarom het bij mij vreemd doet met de NetworkManager applet 0.6.5 maar het zei zo helaas .
Hopenlijk kan iemand mij hier mee helpen .

mvd

kamelot
Humankind cannot gain anything without first giving something in return.
To obtain, something of equal value must be lost