Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: OpenOffice 2.3 werkt niet meer in Gutsy.  (gelezen 839 keer)

Offline mdc

• Lid
OpenOffice 2.3 werkt niet meer in Gutsy.
« Gepost op: 2007/10/21, 14:35:58 »
Na de nieuwe Gutsy installatie, wou ik aanpassingen aanbrengen in het optie menu van OOo. Ik heb eerst wat zitten knoeien om de icoontjes aan te passen. ( ondertussen gevonden hoe het moet met het installeren van bijkomende styles ). Wanneer ik nu echter het optiemenu oproep kan ik geen enkel onderdeel meer selecteren, of OOo hangt.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Dank en Groeten.   Marc

« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/21, 14:49:59 »
Die icoontjes veranderen, lijkt wel leuk maar....
Als men de Office van Microsoft draait doet men dit dan ook ? Ik geef de goede raad, laat wat het is en er is geen probleem.
Ik heb dit ook eens geprobeert en haalde me wel problemen op de hals.
Iedereen doet natuurlijk wat hij of zij wil, doch véél trachten te veranderen brengt nu eenmaal problemen met zich mee.
Is niet persoonlijk hoor, doch spreek van ondervinding.
Groetjes,
Freddy
Packard Bell desktop 1024MB : Ubuntu 11.04
Intel computer 512MB : Xubuntu 11.04
HP - paviljon 1024 MB : Bodhi Linux

« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/21, 15:13:01 »
Citaat van: Artfreddy
Als men de Office van Microsoft draait doet men dit dan ook ?
Nee. Dan doen we dat niet.
Maar.....
Misschien is 1 van de redenen om linux te draaien, juist wel hierin gelegen? Om dit wel te kunnen aanpassen dus?

Maar Artfreddy heeft gelijk.
Ik heb op het forum hier met de vorige versie van OOo daarmee ook al van problemen gelezen. Het is niet anders.

Offline mdc

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/21, 15:35:29 »
Artfreddy, Sisosteven,

Ik heb niet de icoontjes zelf aangepast, ik bedoelde enkel maar de stijl aanpassen van Ubuntu-stijl naar de normale OOo-stijl. Deze stijlen moeten echter wel apart gedownload worden. Dit heb ik hier zopas op het forum vernomen.

« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/22, 13:38:33 »
Citaat van: sisosteven
Citaat van: Artfreddy
Als men de Office van Microsoft draait doet men dit dan ook ?
Nee. Dan doen we dat niet.
Maar.....
Misschien is 1 van de redenen om linux te draaien, juist wel hierin gelegen? Om dit wel te kunnen aanpassen dus?

Maar Artfreddy heeft gelijk.
Ik heb op het forum hier met de vorige versie van OOo daarmee ook al van problemen gelezen. Het is niet anders.
Juist, maar waarom niet proberen... Het is op deze manier dat je alles bijleerd, dus... Doen !
Groetjes,
Freddy
Packard Bell desktop 1024MB : Ubuntu 11.04
Intel computer 512MB : Xubuntu 11.04
HP - paviljon 1024 MB : Bodhi Linux