Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Probleem met Ubuntu en Kubuntu 7.10  (gelezen 987 keer)

jacobusja

• Gast
Probleem met Ubuntu en Kubuntu 7.10
« Gepost op: 2007/10/19, 11:30:39 »
Ik kan absoluut niet kiezen tussen die twee, de software is van zo´n hoge kwaliteit dat je ze eigenlijk beide wil gebruiken. Zeer veel lof over dit product waarvan je eigenlijk niet kan voorstellen dat het gratis is.

Jacobus

« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/19, 11:35:41 »
Om ze tegelijk te gebruiken moet je misschien twee pc's naast elkaar tegelijk draaien...  ;)

Je kan ze wel naast elkaar installeren! , maar dan om beurten draaien!  :D
"Pinky, are you pondering what I'm pondering?"
Um, I think so, Brainie, but why would anyone want to Pierce Brosnan?

minoverta

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/19, 17:13:30 »
Ik heb beide vaker op m'n pc gedraaid als dualboot, no problem at all ;)

"beter dan naast elkaar"

minoverta

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/19, 17:37:16 »
Citaat van: jacobusja
Ik kan absoluut niet kiezen tussen die twee, de software is van zo´n hoge kwaliteit dat je ze eigenlijk beide wil gebruiken. Zeer veel lof over dit product waarvan je eigenlijk niet kan voorstellen dat het gratis is.

Jacobus
Ik heb vaker een aantal distro's geprobeerd maar kom telkens weer uit bij Ubuntu. Voor mij persoonlijk is Ubuntu de beste distro. Mijn webcam (Quickcam Cummunicate STX) wordt meteen herkend, volumeknop toetsenbord werkt meteen, het geluid van skype werkt zonder haperingen (alleen in Ubuntu!!!), Second life werkt smooth en zo zijn er nog wel een aantal zaken die zonder het gepiel van compileren en afhankelijkheden out of the box werken. Na nu bij de derde versie (voor mij) bij de 7.10 versie te zijn beland, kan ik alleen lof spreken over dit product en het is inderdaad nog gratis ook!!!

Ik wacht alleen nog op de final release van Ubuntu Studio 7.10 :P

Hmmmm, correctie: zag net op de studio site dat de Ubuntu 7.10 Alternate iso (800MB) al te downloaden is :D

philvdk

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/19, 20:09:15 »
wat is er speciaal aan die 'studio versie' ?

« Reactie #5 Gepost op: 2007/10/19, 20:29:28 »
Voor zover ik weet is het dat er meer aandacht is voor multimedia, muziek film e.d. en dan het bewerken daarvan. Als je naar de site van ubuntustudio gaat kun je ook gewoon de repo's verkrijgen en deze in je softwarebronnen erbij zetten dan kun je dezelfde programmaś draaien lijkt mij
Linux user 467260
Intel core 2duo 3GHz
4Gb DDR2 ram
natty desktop en natty server

Dropbox: http://db.tt/jr2tx5V