Hallo Allemaal,Is er ook een soort van Control Panel voor Linux Ubuntu? Want ik zit al een tijdje te zoeken, maar ik kan het maar niet vinden.Groet, Xanland.
System => Preferences => Hardware Information ?
Citaat van: KarelkeSystem => Preferences => Hardware Information ?Ik zie het allemaal, behalve Hardware Information, dat is het gekke.
Gnome heeft een Control Center, bereikbaar via Alt+F2 en dan gnome-control-center
Citaat van: XanlandCitaat van: KarelkeSystem => Preferences => Hardware Information ?Ik zie het allemaal, behalve Hardware Information, dat is het gekke.geef alle pci apparaten weer:lspcigeef gedetailleerde informatie over de hardware:sudo lshwgeef alle aangesloten usb apparaten weer:lsusb
rror: You appear to be running an X server; please exit X before installing. For futher details, please see the section installing tje nvidia driver in the readme avaible on the linux driver download page at www.nvidia.com
Error; installation failed. Please see the file'/var/log/nvidia-installer.log' for details. You may find suggestions on fixing installation problems in the readme avaible on the linux driver download page at www.nvidia.com
Citaat van: RulusGnome heeft een Control Center, bereikbaar via Alt+F2 en dan gnome-control-centerKan je daar ook een snelkoppeling van maken zodat je niet eerst Alt + F2 hoeft te doen?Zoja, hoe?Zonee, ..... toch bedankt