Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Linux look a like mac... Help!  (gelezen 6031 keer)

Offline thierrz

• Lid
Linux look a like mac... Help!
« Gepost op: 2007/10/11, 17:21:49 »
Hallo,

Ik gebruik Linux Ubuntu.
En ik wil graag mijn Linux er helemaal uit laten zien als Mac Leopard.
Kan iemand mij helpen?
Dus weet je wat nog leuke Docks en thema's etc.

Ik ben een beginner duz...

HArtelijk bedankt als jullie me willen helpen met het veranderen van mijn ubuntu naar Mac!!

Offline raggar

• Lid
    • fietsen naar Tibet
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/11, 17:26:12 »
in ieder geval kun je de awn balk gebruiken, deze kun je installeren als je de repro hebt toegevoegd. http://wiki.awn-project.org/index.php?title=Main_Page

Verder www.gnomelook.org of www.kdelook.org

Offline Henne

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/11, 17:46:37 »
Ik had mijn Ubuntu een jaartje geleden volledig in mac style staan en dat was wel mooi. (maar je wordt dat wel beu, nu staat het terug mooi op de standaard)

Ik heb bijna alles gevonden op deze website: http://gnome-look.org/
Neus daar even rond.
Powered by Linux - Ubuntu 9.10

Offline thierrz

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/11, 17:53:50 »
Dank jullie!

Offline thierrz

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/11, 18:11:45 »
Hoezo word hje het beu

Offline thierrz

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2007/10/11, 18:14:16 »
en weet en jullie ook hoe je het opstart scherm veranderd dus het scherm

Offline Henne

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2007/10/11, 18:24:17 »