Beste Merel,
Zoals je zelf aangeeft gaat dit topic over helpen seeden (je zegt het anders maar bedoeld volgens mij hetzelfde).
Specifieke vragen worden meestal in een reeds bestaand topic dat daarover gaat gesteld of er wordt een nieuwe topic geopend voor een vraag. Een rubriek is niet hetzelfde als het topic als ik me niet vergis. Als we deze lijn doortrekken wordt
in dit topic straks gevraagd over allerhande installatie vraagstukken. (want we zitten toch in de rubriek "installatie en beginners"?)
Dat was mijn "probleem"
Ik merk dat je het niet weet dus de "fout" ligt niet bij jou. Mijn opmerking was dus niet zozeer aan jou (en andere vragers) gericht, maar meer aan de personen die antwoordden. We gaan allemaal wel eens off-topic, maar als dat te lang duurt raakt het (te veel) vervuild met (o.a.) als gevolg dat bij het zoeken je zaken terugvindt die je niet nodig hebt. Het was inderdaad correcter geweest als ik had aangegeven voor wie mijn reactie bedoeld was.
Ik heb simpelweg geprobeerd om een "foutje" recht te trekken. Er is geen halsmisdrijf gepleegd. (we moeten ook niet doen alsof ik dat beweerd heb)
Het volgende begrijp ik niet:
- Dus zelfs indien de topic dan toch "zuiver" specifiek over "installatie" zou gaan ... is de taal dan niet gebonden aan de installatie en aan het later gebruik ? Ook inderdaad zou men zeggen !
Taal vragen bij taal vragen, codecs vragen bij codecs vragen, geluid vragen bij geluid vragen etc.
Ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben geweest.
Trouwens, we hebben ons doel zo'n beetje bereikt. Hier kan in feite een slotje op, tenzij we willen evalueren? (dit laatste is dus voor de moderatoren)