Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu 6 en VPN  (gelezen 6808 keer)

Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #25 Gepost op: 2006/05/21, 12:48:39 »
PeSe: Als je niet tevreden bent met Ubuntu is er keuze genoeg aan andere dingen. Verspil je eigen en onze tijd niet aan zinloze discussies.

lennart

• Gast
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #26 Gepost op: 2006/05/21, 12:55:11 »
Citaat van: PeSe
en aangezien ik heel lui ben, blijf ik nog ff windows gebruiken.
Er zijn ook veel betaalde Linux distrubities, waar heel veel ook niet opensource dingen voorgeinstalleerd zijn. De kans is groot dat vpn het daar meteen goed doet. Als je graag linux wilt gebruiken, maar je te lui bent om vanalles te installeren en configureren is dit een goede optie. Voorbeelden van goede betaalde linux-distrubities zijn SuSe  en Mandriva.

Offline bartek

• Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #27 Gepost op: 2006/05/21, 12:55:55 »
Yep redelijk wat ja, ik noem 't hier dan ook een nederlandstalig forum ipv een Nederlands forum

Zou misschien wel tof zijn als we hier een samenwerking kunnen verkrijgen tussen Vlamingen en Nederlanders om er een echt Nederlandstalige website van te maken.
Ik bedoel dan een site als http://www.ubuntulinux.be/home die samen met http://www.ubuntulinux.nl/home dezelfde inhoud weergeeft. Kan niet moeilijk zijn toch?
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Saamelainen

• Gast
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #28 Gepost op: 2006/05/21, 13:04:36 »
Ik denk dat zappa met sympathieke Nederlander de maker van Hitman Pro bedoelt. :)

Gast

• Gast
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #29 Gepost op: 2006/05/21, 13:06:43 »
Citaat van: lennart
De kans is groot dat vpn het daar meteen goed doet. Als je graag linux wilt gebruiken, maar je te lui bent om vanalles te installeren en configureren is dit een goede optie. Voorbeelden van goede betaalde linux-distrubities zijn SuSe  en Mandriva.
Ik heb al Fedora, SuSe en Mandriva geprobeerd.
Mandriva is echt niet goed, zoals ze bij ons wel al eens zeggen "veel blabla maar weinig boemboem".
SuSe stond op hetzelfde niveau als Ubuntu, alhoewel soms iets professioneler, maar veel verschil was er niet echt.

Gast

• Gast
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #30 Gepost op: 2006/05/21, 13:09:06 »
Fedora is zodanig slecht voor desktop gebruik dat ik zelfs vergeten ben van het te vermelden ;-)

lennart

• Gast
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #31 Gepost op: 2006/05/21, 13:51:28 »
Ik heb al Fedora, SuSe en Mandriva geprobeerd.
Mandriva is echt niet goed, zoals ze bij ons wel al eens zeggen "veel blabla maar weinig boemboem".
SuSe stond op hetzelfde niveau als Ubuntu, alhoewel soms iets professioneler, maar veel verschil was er niet echt.
Ook de betaalde versie?

Azalin

• Gast
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #32 Gepost op: 2006/05/21, 13:55:24 »
Dan heb jij het dus of niet begrepen, of je bent zo onwijs vast geroest aan Windows dat overstappen voor jou al kansloos is omdat er altijd wel iets is dat je mist, niet goed vind of ... naja, zoeken levert altijd wel iets op. Maar volgens mij ging jou vraag over Ubuntu 6 en VPN.

En volgens mij heeft men hier al redelijk wat ideeen aangedragen hoe je het een en ander zou kunnen oplossen, Het feit dat Cisco software/hardware niet werkt op de manier dat jij verwacht of wil, mja, daar zou ik dan eens met Cisco over hebben... of wellicht lekker Ubuntu laten voor wat het si en lekker verder gaat met Windows XP of Vista. *kuch*

Wat jouw meningen betreft over Ubuntu en Gnome of KDE of welke desktop dan ook, daar heb ik zo mijn mening over maar die ga ik hier niet ventileren. Mocht je die toch willen weten, laten we dan naar de Discussie & Offtopic afdeling gaan.

Gast

• Gast
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #33 Gepost op: 2006/05/21, 14:07:12 »
Citaat van: Azalin
Dan heb jij het dus of niet begrepen...
Je mag gerust een andere topic opstarten en dan de link hier zetten.

Gast

• Gast
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #34 Gepost op: 2006/05/21, 14:11:37 »
Citaat van: Azalin
En volgens mij heeft men hier al redelijk wat ideeen aangedragen hoe je het een en ander zou kunnen oplossen, Het feit dat Cisco software/hardware niet werkt op de manier dat jij verwacht of wil, mja, daar zou ik dan eens met Cisco over hebben... of wellicht lekker Ubuntu laten voor wat het si en lekker verder gaat met Windows XP of Vista. *kuch*
Met cisco klappen is verloren moeite.
Als Ubuntu 6 officieel uitkomt zal ik het uitgebreid testen en mijzelf ervan proberen overtuigen dat het gemakkelijker is voor mij...

Gast

• Gast
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #35 Gepost op: 2006/05/21, 14:12:53 »
Citaat van: lennart
Ook de betaalde versie?
van Mandriva ja

budster

• Gast
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #36 Gepost op: 2006/05/21, 16:17:09 »
Citaat van: budster
Windows is 1ste instantie gemaakt om geld te verdienen, en daar is het verschrikkelijk goed in! veel beter dan iedere andere OS
H

Gast

• Gast
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #37 Gepost op: 2006/05/21, 16:41:42 »
Ik ga het hierbij laten.

Met Vriendelijk Groeten,

PeSe

Offline zappa

• Lid
    • http://www.c3c.be
Ubuntu 6 en VPN
« Reactie #38 Gepost op: 2006/05/21, 17:19:27 »
Ik heb het over die kerel die al die progamma's in een script zet, ik meen het wanneer ik sympathiek zeg :) Het noemt Hitman of zo, maar was de naam even vergeten. En een splitsing NL/VL is nogal ongewenst, te veel splitsen en zo... En ben trowens ook Vlaming...