Om te beginnen ,
Wil ik een ieder die, zijn/haar medeleven toonde via het forum ontzettend bedanken.
Ook iedereen die de moed niet hebben laten zakken voor het: ULGZ(v)
Hier in het bijzonder: Rempx, die niet langer dan een half uur nodig had om tot actie over te gaan. En Glupper68, die ook nog de moeite heeft genomen mij te contacteren. En veel is blijven posten op dit forum.
Ook iedereen nog een voorspoedig 2008 en verder.......
Het doet mij nu goed te zien, dat niet de hele boel na mijn plotselinge afwezigheid is afgeblazen maar dat er zelfs al een treffen is geweest. Waar ik zeker zeer nieuwsgierig naar ben, hoe dit is verlopen en wat de aanwezigen er van hebben gevonden en/of van hebben kunnen leren.
Helaas zie ik mijzelf hier nu nog niet meteen weer geheel de draad opnemen. Hoe graag ik dit ook zou willen. Voorlopig ben ik nog even genoodzaakt van af de “kant� lijn mee te kijken (denken). Gedeeltelijk nog wegens mijn conditie maar, ook door het feit dat, zelfs de UBUNTU release 7.10, redelijk aan mij voorbij gegaan is. Als ook de veranderingen op de Ubuntu site zelf. Voorlopig dus nog even rustig aan .
Vragen richting mij kunnen natuurlijk gewoon weer. Al kan mijn reactie tijd zo nu en dan wat vertraagd zijn. Verder hoop ik dat er iemand bereid is, mij “even� een update over de verdere stand van zaken zou willen geven.
Nogmaals dank.
Vriendelijke groet.
Een blij om terug te zijn,
Linusbtu