Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: gxine  (gelezen 735 keer)

Offline Tom

  • Lid
gxine
« Gepost op: 2007/09/12, 23:32:32 »
Ik heb Gxine als player erop gehad maar heb hem weer verwijdert.
En ik heb daarvoor XMMS er op gezet .(zeer tevreden ermee)
Ben nu met alles zeer gelukkig.
Maar ik heb één klein schoonheids foutje waar ik geen last van heb maar dat mij verwondert.
Als ik rechtsklik op een muziekstuk zie ik staan  in de bovenste rij Gxine maar die is volledig verwijdert.
Zak ik dan één regeltje zie ik staan VLC dat is normaal maar ook twee maal XMMS.
Is dat een schoonheidsfoutje?.
Met vriendelijke en nieuwsgierige groeten Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Tom4

  • Lid
gxine
« Reactie #1 Gepost op: 2007/09/12, 23:43:59 »
probeer is rechts te klikken en kijk of je het kan verwijderen.
Maar om eerlijk te zien snap k je probleem niet , zou je anders is picje kunne posten ?

Offline Tom

  • Lid
gxine
« Reactie #2 Gepost op: 2007/09/13, 07:18:09 »
Ik heb geen echt probleem.
Ik ga naar een muziekstuk klik rechts en dan staat er openen met Gxine maar ik heb geen Gxine.
Dan zak ik één veld dan staat er openen met VLC , eronder staat openen met XMMS en daaronderstaat nog eens openen met Xmms.
Verder speelt hij alles af behalve als ik Gxine aanvink want dat heb ik niet.
Maar nu heb ik het ondekt ik heb aangevinkt bij eigenschappen en dan openen en daar kon ik Gxine verwijderen en ook die tweede XMMS nu is alles normaal.
Toch wil ik U vriendelijk bedanken voor Uw reactie.
Groetjes van iemand die nog veel leren moet , langzaam maar zeker begint het.
Grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.