ok allemaal hartelijk dank ik zal weer eens gaan spitten en kijken of er iets moois voor ons bij zit ,
Het makkelijkste rouw zijn als die spelletjes en hulp progjes gewoon op edubuntu of wat dan ook er bij stonden , ik heb het naadeel dat ik alles 10 keer moet lezen voor ik zien wat er staat , en dan zie ik het soms nog niet ,
Als ik iets zie in praktijk gaat me alles veel beter af , ik wil hier ook vaak reageren op een post maar weet dan vaak niet hoe ik het moet omschrijven
En komt het vaak bij de mensen anders over als ik het bedoel , Of ik schrijf dan maar niets en denkik dat kan een ander beter uitlegen als ik .
wat ik het liefste zou zien is dat er vaker een avond was waar ubuntu gebruikers bij elkaar kommen om zodoende de dingen die hun hebben gewoon in de praktijk kon zien en kijken wat je saamen bij elkaar kunt verbeteren en evt anderen mensen helpen met het instaleren van de pc is daar geen belangsteling voor hier in de groep ? omg eindhoven ,
tijd heb ik vaak genoeg zit in de wao interesten ook maar ik weet vaak niet waar ik moet beginnen ,alles is lezen lezen en nog eens lezen , en als ik dat ga doen kom ik vaak niet veel verder .
marja ik ga hier weer wat verder mee en ik hoop dat ik hiermee wat verder kan kommen als ik nu ben
bedankt grzzz er