Ik heb deze versie geinstalleerd omdat ik de andere versie niet meer opgestart kreeg. Nu heb ik alleen 1 probleem en 1 instelling die ik anders wil maar neit kan vinden....
Probleem:
Wanneer ik amsn opstart komt mijn naam als username in beeld te staan. Ik kan daar ook voor mijn emailadres kiezen maar dan zegt tie het volgende:
Dit profiel wordt momenteel gebruikt door een andere aMSN sessie, kies een andere.
Wanneer ik dan op VERGEET MIJ klikt kan mijn email adres profiel verwijderen. Daarna kan ik mijn emailadres wel intypen en inloggen.
Hoe kan ik dit verhelpen dat wanneer ik de laptop opstart dat hij ook automatisch aanmeld... Wachtwoord en automatisch aanmelden aanklikken heeft geen nut.
Vraag:
Wanneer ik een gespreksvenster geopend heb en iemand typt iets naar mij dat springt dat scherm in 1x in beeld. Dit is heeeeeel erg irritant. Met welke optie kan ik dat uitzetten...
Helaas zijn wel alle instellingen weer verdweenen wanneer ik msn opnieuw opstart of de laptop uitzet. Dat komt denk ik door bovenstaand probleem..
Wie kan mij helpen?