Hallo allemaal,
leuk dit iniatief, is weer iets anders dan met een eerste probleem te komen binnenvallen.
Ben maar liefst 2 weken geleden begonnen Ubuntu 9.04 te installeren. Ik was dat enge Vista (werd meegeleverd met m'n nieuwe laptop) al na een paar weken beu (maar dan ook echt gillend naar huis). Ubuntu vond ik meteen prachtig, zeker als je nog de oertijd van MS/DOS en PC Tools hebt meegemaakt, zoals ik. Na een paar dagen snuffelen heb ik rigoreus Wi(n)dows van de pc geknikkerd en definitief Ubuntu er op gezet. Ik heb tot nu toe alle installatie bugs kunnen oplossen met surfen over dit forum en alle links. Kan niet uitsluiten dat ik en keer met een probleem kom waar de ervaren Ubunteros bij beginnen te grinniken, sorry guys, ik ben er pas net mee begonnen. Maar ik vind het prachtig dat ik zelf het systeem kan pimpen zoals ik wil, en ik voor het eerst het idee heb dat ik alles uit de pc kan halen. Dit forum vind ik uniek, klopt ook helemaal met de opzet van Linux. En als ik er wat beter in thuis ben zal ik ook proberen bijdrages te leveren.