Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hulp nodig bij beryl toevoegen aan kde sessie  (gelezen 483 keer)

kurosaki_ichigo

• Gast
Hulp nodig bij beryl toevoegen aan kde sessie
« Gepost op: 2007/08/30, 15:42:52 »
Kan iemand mij helpen om in Kubuntu beryl toe te voegen aan kde sesie. Of terwel dat beryl start tijdens laden van kde ( Ik bedoel dus niet wat ik nu heb dat ie pas erna start )

Ik kan niet echt zulke sesie bestanden maken en de root is sowieso beveiligt dus zal via console altijd moeten. Ik was denken om iemand dat te laten doen via Krfb ( Uiteraard zal ik zelf wachtwoord moeten invoeren ).

Ik heb zoon bestand maken/aanpassen al eens geprobeerd maar dat lukte niet echt.

Ik zoek ook nog goeie flv 2 avi converter maar ik kan niet compileren. En geen deb bestanden te vinden.

Offline siegi

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Hulp nodig bij beryl toevoegen aan kde sessie
« Reactie #1 Gepost op: 2007/09/01, 13:25:36 »
Installeer beryl-manager eens, normaal als je kde afsluit en deze staat nog aan dan zal hij de volgende keer ook mee opstarten.