Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Slune  (gelezen 928 keer)

Offline marco1800

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Slune
« Gepost op: 2007/08/30, 08:40:12 »
Ik heb slune gedownload(3D car racing). Als ik het wil openen krijg ik heel even een zwart scherm en dan niks meer. Heeft dit iets te maken met mijn grafische kaart?

Offline raggar

  • Lid
    • fietsen naar Tibet
  • Steunpunt: Ja
Slune
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/30, 18:46:59 »
Je zult het moeten starten vanuit de terminal en dan hier de foutmelding moeten geven alleen dan kunnen we je verder helpen.
In de terminal: "slune" (of iets dergelijks)

Offline marco1800

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Slune
« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/30, 20:04:54 »
Ik krijg volgende melding als ik slune opstart vanuit de terminal :
marc@marc-desktop:~$ slune
* Slune * Slune lives in /usr/share/games
* Soya * Using 8 bits stencil buffer

* Soya * version 0.12
* Using OpenGL 1.2 Mesa 6.5.2
*   - renderer : Mesa DRI UniChrome (K8M800) 20060710 x86/MMX+/3DNow!+/SSE2
*   - vendor   : VIA Technology
*   - maximum number of lights        : 8
*   - maximum number of clip planes   : 6
*   - maximum number of texture units : 2
*   - maximum texture size            : 512 pixels
* Using OpenAL 1.1
*   - renderer  : Software
*   - vendor    : OpenAL Community

* Slune * (Psyco not found ; if you are using an x86 processor, installing psyco can speed up Slune a little)
Exception exceptions.OverflowError: 'long int too large to convert to int' in '_soya._Material._pack' ignored
Segmentatiefout (core dumped)
marc@marc-desktop:~$

Waar zit de fout?

Offline marco1800

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Slune
« Reactie #3 Gepost op: 2007/09/17, 14:59:01 »
Iemand een idee waar de fout zou kunnen zitten?

artvds2708

  • Gast
Slune
« Reactie #4 Gepost op: 2007/09/17, 15:25:01 »
Slune staat in Synaptic !!

Offline Samuel Rave

  • Lid
    • http://www.familie-rave.de/
  • Steunpunt: Nee
Slune
« Reactie #5 Gepost op: 2007/09/17, 15:26:18 »
Citaat van: artvds2708
Slune staat in Synaptic !!
DE, betere manier!

Offline marco1800

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Slune
« Reactie #6 Gepost op: 2007/09/17, 15:34:37 »
Waarom kan je dit dan downloaden vanuit software installeren/verwijderen? Als ik jullie goed begrijp moet ik nu verwijderen en dan via synaptic downloaden. Da's wel heel verwarrend!

Offline bwman

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Slune
« Reactie #7 Gepost op: 2007/09/17, 17:09:33 »
Deze melding krijg ik op mn bord en wel slune via synaptic geinstalleerd hier op deze pc is het dus ook niet the way.
Zou eits verkeerd zitten dan met het spel of ligt het aan de instellingen



chris@chris-desktop:~$ slune
* Slune * Slune lives in /usr/share/games
* Soya * Using 8 bits stencil buffer

* Soya * version 0.12
* Using OpenGL 1.3 Mesa 6.5.2
*   - renderer : Mesa DRI R200 20060602 AGP 1x x86/MMX+/3DNow!+/SSE TCL
*   - vendor   : Tungsten Graphics, Inc.
*   - maximum number of lights        : 8
*   - maximum number of clip planes   : 6
*   - maximum number of texture units : 6
*   - maximum texture size            : 2048 pixels
* Using OpenAL 1.1
*   - renderer  : Software
*   - vendor    : OpenAL Community

* Slune * (Psyco not found ; if you are using an x86 processor, installing psyco can speed up Slune a little)
Exception exceptions.OverflowError: 'long int too large to convert to int' in '_soya._Material._pack' ignored
Segmentatiefout (core dumped)
chris@chris-desktop:~$
firefighter is not something you do..........
                                         its something you are
nexus 5,  huawei P9 lite, elementary os, Ubuntu 16.10, mint cinamon,
Saab enthousiast