Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Language file Utorrent 1.7.2  (gelezen 2931 keer)

Wim_Jager

  • Gast
Language file Utorrent 1.7.2
« Gepost op: 2007/08/19, 11:49:11 »
Ik zit met de volgende vraag; ik heb utorrent aan de praat gekregen via Wine, maar hoe installeer ik het nederlandse Taalbestand. want op www.utorrent.com staat dit:

Citaat
To install the langpack, simply copy the file into directory with µTorrent executable. The program will install it automatically
maar dit is onder Windows gesneden koek. Hoe werkt dit echter met Ubuntu?
ik gebruik Utorrent, omdat ik de standaardapplicatie voor torrents iets te beperkt qua functies vind.

Wim

Pensacola

  • Gast
Language file Utorrent 1.7.2
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/19, 11:56:00 »
Ik zou zeggen probeer Ktorrent eens, die lijkt veel op utorrent, of Azureus.
Als je dan nog niet tevreden bent moet je eens kijken in $HOME/.wine/drive_c/ dan zou het bekend moeten zijn :)

steven

  • Gast
Language file Utorrent 1.7.2
« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/19, 12:01:09 »
@Wim_Jager
Het antwoord op je vraag weet ik niet, maar je kan ook andere programma's proberen die evengoed zijn als Utorrent.
Dan hoef je  wine niet te gebruiken.
B.v deluge (voor gnome) of ktorrent (een kde programma maar ook te gebruiken in gnome).
Ik heb in het begin ook utorrent gebruikt maar ben later overgestapt naar ktorrent  ;naar alle tevredenheid.
Maar je kan natuurlijk ook utorrent in wine blijven gebruiken.
Een kwestie van smaak.

Offline Duckie

  • Lid
Language file Utorrent 1.7.2
« Reactie #3 Gepost op: 2007/08/19, 12:08:03 »
Ik gebruik zelf ook nog steeds µTorrent. Ik heb pas weer eens Ktorrent geprobeerd en deze is eerlijk gezegd er een flink stuk op vooruit gegaan en mist naar mijn (zeer bescheiden) mening niets dat µTorrent wel heeft. De enige reden dat ik weer terug ben gegaan naar µTorrent is dat Ktorrent op bepaalde trackers geweigerd wordt.

En om niet helemaal offtopic te zijn:
Het taalbestand gewoon kopiëren naar ~/.wine/drive_c/Program Files/uTorrent.
De eerst volgende keer dat je µTorrent opent zal hij dan in het Nederlands zijn.
____________________________________________

Wim_Jager

  • Gast
Language file Utorrent 1.7.2
« Reactie #4 Gepost op: 2007/08/19, 12:20:51 »
Bedankt voor de suggesties, ik zal vanmiddag uitprberen wat mij het beste bevalt.