Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Aan/uit knop in Gnome...  (gelezen 1954 keer)

wr19026

• Gast
Aan/uit knop in Gnome...
« Gepost op: 2007/08/16, 15:31:50 »
Op één of andere wijze is het me gelukt om m'n aan/uit knop in de bovenste balk van Gnome te verplaatsen. Maar wel zodanig dat ik 'm nu niet meer daar neer kan zetten waar ik 'm wil hebben namelijk helemaal rechts (de standaard instelling).

Iemand een oplossing hiervoor?

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
Aan/uit knop in Gnome...
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/16, 15:42:07 »
Rechtermuisknop op de datum+tijd en andere icoontjes en "lock to panel" uitvinken al geprobeerd?
Dan kan je alles verplaatsen met de middelste muisknop of weer met de rechtermuisknop.

Offline joop905

• Lid
Aan/uit knop in Gnome...
« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/16, 15:44:02 »
rechte muis knop op de balk
Toevoegen aan paneel
aan/uit knop kiezen en met de muis slepen waar je hem hebben wil

als de aan/uit knop staat waar die moet staan weer rechte muis knop (Vastzetten op paneel)
geluk er mee

StevenD

• Gast
Aan/uit knop in Gnome...
« Reactie #3 Gepost op: 2007/08/16, 16:17:38 »
je moet zorgen dat de icoontjes rondom de plaats waar je hem wil hebben niet aan het panel verankerd zijn (zie hierboven).

wr19026

• Gast
Aan/uit knop in Gnome...
« Reactie #4 Gepost op: 2007/08/17, 21:46:01 »
Bedankt voor de tips, maar het is nog niet opgelost. Het toevoegen van de aan/uitknop is niet het probleem; die staat nl. al in de bovenste balk in Gnome.

Het probleem is dat ik 'm helemaal rechts wil hebben naast datum/tijd, maar dat ik op dat stuk van de balk met geen mogelijkheid ruimte kan maken om 'm naar toe te slepen. Het is net alsof er een muurtje zit tussen het deel waar je je eigen starters neer kan zetten en het stukje waar tijd, volume, netwerk manager etc staan....

Offline Bertel

• Lid
Aan/uit knop in Gnome...
« Reactie #5 Gepost op: 2007/08/17, 23:05:32 »
- Het is net alsof er een muurtje zit tussen het deel waar je je eigen starters neer kan zetten en het stukje waar tijd, volume, netwerk manager etc staan.... -

Wellicht staat er ook een verticale streepje tussen. Ook dat met rechtermuisknop aanklikken en dan vinkje weghalen bij vastzetten op paneel. Als alles goedstaat wel weer alles "vastzetten.".

Wat is vrije software?

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
Aan/uit knop in Gnome...
« Reactie #6 Gepost op: 2007/08/18, 04:16:15 »
Heb je de notification area en de tijd ook al verplaatst?

wr19026

• Gast
Aan/uit knop in Gnome...
« Reactie #7 Gepost op: 2007/08/18, 21:57:33 »
Citaat van: Johanvd
Heb je de notification area en de tijd ook al verplaatst?
Helaas nu wel ja; niet meer vastgezet, uitgelogd en opnieuw ingelogd en voila, ook die staan nu links van de "muur". Rechts staan nu alleen nog network manager en de beryl manager.

Aan/uit knop in Gnome...
« Reactie #8 Gepost op: 2007/08/20, 09:29:39 »
Als je het echt niet meer weet:
de balk weggooien en een nieuwe balk maken.