Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Warzone 2100  (gelezen 1334 keer)

Azalin

  • Gast
Warzone 2100
« Gepost op: 2006/05/05, 08:55:10 »
NIet zo goed wetende in welke afdeling dit hoorde, heb ik deze vraag van mijzelf even verplaatst.

Warzone 2100 aan het spelen, en aan het vast laten lopen. Het irritante is, dat ik dus niet weet waar ik met eventuele bugs terecht moet en nog erger, ik heb het idee dat het deels ook te maken heeft met mijn OpenGL van mijn kaart.

Ik krijg namelijk de volgende melding:

GL_EXT_stencil_two_side is not supported.
Fatal signal: Segmentation Fault (SDL Parachute Deployed)

Lijkt er op dat de game iets wil gebruiken dat mijn kaart niet ondersteunt. Hoe vertel ik het systeem of de game dat mijn kaart dat dus niet kan?

Het is overigens een Nvidia Gefore 2 MX/MX400
0000:01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV11 [GeForce2 MX/MX 400] (rev a1)

De nvidia drivers staan geinstalleerd en doen het (nvidia logo) Verder heb ik wel een campaign kunnen spelen. Verder zou de GL_EXT_stencil_two_side volgens www.delphi3d.net gesupport moeten zijn... Nu heeft Ubuntu tijdens een update de kernel (zelfde als die was geinstalleerd toen de nvidia drivers werden geinstalleerd) opnieuw geinstalleerd. Geen versie verandering of niks (dit kwam door een verificatie fout en op aanraden van dennis heb ik rm /var/lib/apt/lists/*ubuntu* gedaan). Zouden nu mijn drivers opnieuw geinstalleerd moeten worden, of ligt het daar niet aan?? Tis een beetje jammer als ik WZ2100 aan het spelen ben en halverwege het spel knalt de boel er uit... is zo suf.

Warzone 2100
« Reactie #1 Gepost op: 2006/05/05, 10:00:57 »
Je zou de auteurs van het spel een mailtje kunnen sturen...

Azalin

  • Gast
Warzone 2100
« Reactie #2 Gepost op: 2006/05/05, 16:09:02 »
Mmmm, which one? BerliOS of ... er schijnen een aantal mensen die 2.0.2.2 te updaten...

Azalin

  • Gast
Warzone 2100
« Reactie #3 Gepost op: 2006/05/05, 16:14:34 »
Maar het is dus geen driver gerelateerd probleem naar je kan inschatten?