Dom Dom Dom ... ikke dan ...
Zowat een uur geleden las ik de post van Johanvd en vroeg me nogmaals af wie hier eigenlijk de andere posts niet goed leesde: jullie, of ik ... Dan nog maar eens op zoek gegaan: niks gevonden onder Systeemgereedschappen (geen Virtualbox). Dan maar Synaptic, met het idee om als ik daar gebroken paketten of zo vind die iets met virtualbox te maken hebben, die hele boel eraf te smijten en een clean install te doen. Vind ik daar toch virtualbox terug, zeker... Vraag me dan af, hoe ik mezelf als user kan toevoegen, als ik het programma niet kan starten... Nogal snel uitgekomen op Systeem --> Beheer --> Gebruikers en groepen en daar vind ik dan effectief 'vboxusers' terug. ! Op 'eigenschappen' geklikt, een vinkje naast m'n naam als user, alles afgesloten en klaar is kees. Ben dan toch nog eens terug geweest naar Systeemgereedschappen en nog steeds geen 'virtualbox' te vinden ... !!! Tot ik dan wat hoger kijk, en daar staat Innotek virtualbox !
Het is dus in orde gekomen, dank zij jullie en een nachtje rust waardoor ik wat beter uit mijn ogen keek. Heel veel dank en graag tot wederdienst bereid (als ik toevallig ergens een antwood op heb of denk te weten).
@Corvis_corax, @Johanvd, @arie : dank
@arie (bis) 'k stuur nu een mailtje, met mijn e-mailadres, voor die iso. Alvast bedankt
Onderwerp gesloten, want vraag opgelost.