Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Frostwire - kan nu niks meer installeren  (gelezen 782 keer)

Frostwire - kan nu niks meer installeren
« Gepost op: 2007/08/09, 07:54:10 »
Dag allemaal,
Ik gisteren de *.deb van frostwire.com gehaald omdat me vriendin wat nummers wilde maar hij gaf aan dat het pakket corrupt was en nu kan ik niks meer installeren (updaten/synaptic/apt-get), dat is best vervelend.

Heeft iemand een idee?

Bijgevoegd info:
Kon de pakketinformatie niet initialiseren

Tijdens het initialiseren van de pakketinformatie ontstond er een onoplosbaar probleem.

Meld deze fout voor het pakket ‘update-manager’ in een foutrapportage en voeg daarbij de volgende foutmelding:

'E:Pakket frostwire moet opnieuw geïnstalleerd worden, maar er kan geen archief voor gevonden worden.'
De foutmelding:
"Unkown Error: ''(E:The package frostwire needs to be reinstalled,
but I can't find an archive for it.)'
En als ik het pakket nog eens probeer te d/l en te installeren blijft hij aangeven dat hij corrupt is.

Gr
Matthijs

Offline Rubert

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/09, 09:12:31 »
Hallo,

hier staat de oplossing denk ik : http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=118590

Veel succes !!

:)
Rubert
Registered Linux User # 418466
Registered Ubuntu User # 7538

« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/09, 12:34:43 »
Helemaal goed :)

Alles werkt weer :D :D