Backup-zus en backup-zo, da's allemaal goed en wel, maar ik heb nog altijd de volgende vraag: als ik een upgrade doe van 6.10 (huidig) naar 7.04, wat gebeurt er dan met de data die ik in mijn /home directory heb ? Verdwijnt die, of blijven al die fotootjes bvb daar nog altijd staan ? En wat met mijn /.Wine directory ? Maakt het trouwens een verschil of ik de internet-upgrade doe, of dat ik de Live-CD gebruik ? Op het kaftje van die Live-CD staat er "Default installation will erase all existing software and data from your computer. If this is not what you want, follow the instructions carefully during installation." Dat beantwoordt nog niet de vraag "hoeveel, en welke data of instellingen kan ik behouden". Ik heb nogal wat moeite gehad om mijn draadloos internet te krijgen, toen ik 6.10 voor het eerst installeerde, en ik heb toen ook een internet-upgrade geprobeerd, maar kwam op het einde op een zwart scherm met een commando-regel en wist niet wat doen, dus heb ik maar terug 6.10 geïnstalleerd.