Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: xpde  (gelezen 958 keer)

Pensacola

• Gast
xpde
« Gepost op: 2007/07/30, 15:13:23 »
Ik kom net deze desktop environment tegen:
http://www.xpde.com
Is er iemand die hier al ervaring mee heeft?
Lijkt me wel handig om mensen makkelijker over te laten stappen :)

Jorizzz

• Gast
xpde
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/30, 15:18:03 »
Cool, ik ga het eens proberen :)

Offline siegi

• Lid
xpde
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/30, 15:19:55 »
Heb het een paar jaar geleden gebruikt maar de ontwikkeling gaat eigenlijk bijzonder traag.
Naar mijn mening krijg je een beter resultaat als je kde, gnome,xfce een beetje tweakt om op xp te lijken.

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
xpde
« Reactie #3 Gepost op: 2007/07/30, 15:25:52 »
Volgens mij is dat project zo dood als een pier.
Bovendien zul je altijd moeten wennen aan Ubuntu of Linux in het algemeen, het is immers geen Windows :)

Offline siegi

• Lid
xpde
« Reactie #4 Gepost op: 2007/07/30, 15:29:26 »
Inderdaad laatste release is 18/05/2006 dus niet zo recent.
En daarbij vista is er nu, dus het nut van het project is verloren.

Jorizzz

• Gast
xpde
« Reactie #5 Gepost op: 2007/07/30, 15:57:31 »
Heb het net even geinstalleerd, maar het werkt ook niet 100%. GIMP crasht, en de rest van de icons op het bureaublad reageert ie helemaal niet op...

xpde
« Reactie #6 Gepost op: 2007/07/30, 16:16:32 »
De 2 laatste postjes op hun forum:
Citaat
nathanieljp

Posted: Fri Jun 09, 2006 12:09 am    Post subject: Release the current source code.  

--------------------------------------------------------------------------------

Hello everyone,
This is a partition for everyone who would like to have the current source code released. As many of you know there has been large speculation as to whether the project is still active. After two years of no new releases, people need re-assuring that the project has changed and is still active. I believe this partition and it's result will be good for both parties:
1) People will know that the project is still active and people will be able to use the code we are all eager to have.  
2) The developer will keep people interested in this project and it will stop posts like "It has taken too long!", "XPDE is dead or alive?".

People are still interested:
"I think you guys have a good thing going on here and it's really a winner."

We need proof that the project is progressing other wise people WILL lose interest, which is not good for the project.

Please, release the code.
Nathaniel JP

Back to top      

micky

Posted: Tue Apr 10, 2007 2:09 am    Post subject:    

--------------------------------------------------------------------------------

still waiting...
Ziet er niet erg hoopvol uit ??

Daarnaast lijkt het me wanneer je bij iemand op zijn pc Ubuntu installeerd en er een foeilelijke blauwe wallpaper van XP opgooit het ook al heel anders lijkt ??

Mocht dit de mensen helpen zichzelf wat meer thuis te voelen op hun pc maakt het niet uit natuurlijk.

Bij mijn zwager hielp het al om een foto van zijn auto als wallpaper te gebruiken en die is inmiddels al vele maanden een blije Ubuntu gebruiker :P
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D