Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [kde-panel] kleine 'buttons'  (gelezen 771 keer)

schoappied

• Gast
[kde-panel] kleine 'buttons'
« Gepost op: 2007/07/21, 13:01:46 »
Hoi,

Het lukt me niet alleen maar om grote buttons (snelstarters) op mijn KDE-paneel te krijgen...
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik ook kleine buttons (die ook bovenelkaar, 2 rij hoog kunnen staan...) op mijn paneel kan planten?

BVD

Offline profoX

• Lid
    • wesley
    • Lionslink
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/21, 13:40:49 »
Tuurlijk, maar dan moet je geen gewone snelstarters maken door dingen te slepen naar je paneel :) er is een speciale KDE applet die snelstarters voor je fixt.

Rechtermuisknop op paneel -> Eventueel panelen ontgrendelen -> Applet aan paneel toevoegen -> Snelstarter [aan paneel toevoegen]

Dan staat hij erop met een aantal standaard icons :) hij kiest zelf de icon afmetingen, maar je kan het ook zelf kiezen als je wil! Rechtermuisknop erop -> Snelstarter instellen -> Pictogramgrootte en ruimtebesparing

Je kan de snelstarter ook dynamisch maken door automatisch de meest gebruikte programma's in de snelstarter te zetten :) kan ook via het instellingenmenu. Programma's slepen naar de snelstarterbalk werkt ook prima.
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

schoappied

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/21, 14:32:30 »
In Kubuntu werkt het....
In mijn Debian partitie nog niet :/

EDIT: Ik moest Quick Launcher toevoegen...