Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Update naar dapper  (gelezen 1134 keer)

Reggie

• Gast
Update naar dapper
« Gepost op: 2006/04/23, 22:49:00 »
Ik heb (met een klein hartje) geprobeerd om mijn breezy te upgraden naar dapper. Nu op een bepaald moment bleef apt hangen bij hetvolgende:

* Starting Bluetooth service...
    hcid sdpd

Toen heb ik die service gekilled, en is hij verdergegaan met de upgrade. Nu op het einde kreeg ik volgende boodschap:

Errors were encountered while processing:
      bluez-utils
      bluez-pcmcia-support
   E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)
   root@KLUS:/home/reggie#

Als ik apt-get dist-upgrade terug run wilt hij gnome-cups-manager, hplip-data en python-netcdf nog updaten. Als ik dan verder ga blijft hij weer hangen bij die bluetooth service. Kan ik dit niet overslagen ? Is het veilig om te rebooten ? Want ik heb een beetje schrik dat mijn X niet meer gaat opstarten als ik reboot nu.

Offline zappa

• Lid
    • http://www.c3c.be
Update naar dapper
« Reactie #1 Gepost op: 2006/04/24, 08:46:57 »
Doe misschien eerst een sudo apt-get autoclean voor de reboot, maar het zou geen probleem mogen zijn.

Update naar dapper
« Reactie #2 Gepost op: 2006/04/24, 11:00:57 »
Rebooten zou moeten kunnen als alleen die drie pakket nog geupdate moeten worden.