Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: acrobat  (gelezen 4392 keer)

Offline bwman

• Lid
acrobat
« Gepost op: 2007/06/28, 16:50:49 »
voor mijn bankzaken gebruik ik ie4linux.werkt allemaal heel goged maar ik heb een probleempje om mn bankafschriften af te drukken
ik heb adobe reader nodig  ik heb deze geinstalleerd via wine door ,op de website, gevraagde abdobe link te drukken, dom van mij natuurlijk alhoewel hij goed installeerde werkt ie niet.hij blokkeert altijd .nu wou ik deze verwijderen ook via wine en deze is ook weg ik vind er niets van terug ,voor zover ik goed kan zoeken natuurlijk.bij het heropstarten van de site en weer eens geprobeert om afschriften op te vragen komt die abdobe weer op de proppen ook al vind ik r niets van terug,Heeft r iemand een oplossing? by the way het is abdobe reader 5 dat geinstallerd was of is en ik gebruik fiesty .

greeets Chris
firefighter is not something you do..........
                                         its something you are
nexus 5,  huawei P9 lite, Nokia 7 plus , mint cinamon,
Saab enthousiast

schoappied

• Gast
acrobat
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/28, 16:56:36 »
Waarom heb je adobe reader nodig? Volstaat een lichtere reader (documentviewer)? niet?
Misschien heb je wat aan http://www.pdfdownload.org/ ?

Offline Soul-Sing

• Lid
acrobat
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/28, 16:57:43 »
kijk in je homemap: beeld: verborgen bestanden (waarschijnlijk in de wine-map/programma's)
of doe in bestandssysteem een zoekopdracht: adobe (reader)

acrobat
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/28, 17:03:54 »
Waarom download je niet via Synaptic acroread niet dit is de versie voor linux ?

Offline bwman

• Lid
acrobat
« Reactie #4 Gepost op: 2007/06/28, 17:12:57 »
owk dat probleem is opgelost,nu het andere nog hoe kan ik die afschriften zichtbaar en afdrukbaar maken via ie4linux.ik heb via synaptic alles van acrobat plug in tot reader geinstalleerd maar blijkbaar is dat niet gekoppeld in ie4linux weet iemand hier hoe het kan lukken?op welke manier dan ook.

greetsss Chris
                                         its something you are
Saab enthousiast

Offline bwman

• Lid
acrobat
« Reactie #5 Gepost op: 2007/06/29, 12:56:04 »
ik kan enkel met ie4 linux op mn bank terecht en daar heb ik een acrobat reader nodig om mn afschriften te kunnen bekijken en downloaden.heeft iemand een idee om dit klaar te spelen in ie4linux ik draai 7.04

greetss Chris
                                         its something you are
Saab enthousiast

acrobat
« Reactie #6 Gepost op: 2007/06/29, 13:20:31 »
welke bank zit je?
homemade HTPC

Offline bwman

• Lid
acrobat
« Reactie #7 Gepost op: 2007/06/29, 13:27:55 »
axa bank
heb al verschillende browsers geprobeert maar schijnt enkel te werken onder ie4linux.
                                         its something you are
Saab enthousiast

Offline Soul-Sing

• Lid
acrobat
« Reactie #8 Gepost op: 2007/06/29, 13:40:56 »
in 2004 schreef de bank:
Geachte,

In de toekomst zal hiermee zeker rekening gehouden worden. Op dit moment
is het percentage van de gebruikers van deze alternatieve browsers echter
nog te klein. Maar we zijn er ons terdege van bewust dat dit in de
toekomst zal veranderen en we zullen bijgevolg ook tijdig trachten daarop
in te spelen.

Voorlopig heeft men echter besloten hier nog niet in te investeren.

Met vriendelijke groeten,

Paul Jacobs,
AXA webteam.

in 2007 jan.

Geachte,

Wij appreciƫren dat u ons op 06/01/07 heeft willen informeren over uw opmerkingen en begrijpen dat u zich vragen stelt over een mogelijke installatie van Homebanking via voormelde besturingssystemen.

Uw reactie biedt ons immers de mogelijkheid om u een toelichting te geven.

AXA Bank heeft beslist om Homebanking enkel te ondersteunen via Windows en MSIE. Tot nogtoe was het aandeel van de alternatieve operating systemen en browsers bij onze cliƫnten nog te beperkt om de ontwikkeling te verantwoorden van de compatibiliteit van Homebanking met alle andere systemen.

De bevoegde diensten binnen AXA Bank volgen de markttendensen echter nauwgezet op. Wij kunnen u dan ook bevestigen dat wij momenteel een nieuwe versie van Homebanking ontwikkelen, die compatibel is voor de verschillende besturingssystemen en browsers.

Rekening houdend met de omvang van dit project kunnen wij u nog geen exacte datum voor de ter beschikking stelling meedelen, maar behoudens onvoorziene omstandigheden zal deze vernieuwde versie van Homebanking dit jaar beschikbaar zijn.

Wij hopen u met deze informatie van dienst te zijn en danken u voor uw begrip. Tevens maken wij van de gelegenheid gebruik u onze beste wensen aan te bieden voor een voorspoedig en gelukkig 2007!

Met vriendelijke groeten

Annick H.

bron: http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=1908

het gaat wel erg traag bij axa.......:( maar er is wat hoop.

Offline bwman

• Lid
acrobat
« Reactie #9 Gepost op: 2007/06/29, 14:49:06 »
zal er ook eens een mail naar toe moeten sturen
heb het net naar telenet ook gedaan
voor hun bestaat er ook enkel windows als je hun tvtheek op afspraak wil gebruiken.
ben benieuwd wat ze gaan terugsturen.

greetsss Chris
                                         its something you are
Saab enthousiast

Offline bwman

• Lid
acrobat
« Reactie #10 Gepost op: 2007/06/29, 14:58:02 »
deze mail net verstuurd in hun klein formuliertje.

ik ben al een tijdje een tevreden klant van u.
maar met internet bankieren heb ik toch een probleem.Om te kunnen bankieren in linux ubuntu moet ik via omwegen en via de onveilige browser ie, werken om mijn betalingen uit te voeren, mijn afschriften kan ik geeneens afdrukken in linux omdat deze reader niet werkt in linux me dunkt voor een ervaren webbouwer mag dit toch geen enkel probleem zijn
mvg

hopelijk gaan ze eens wakker schieten.
                                         its something you are
Saab enthousiast

acrobat
« Reactie #11 Gepost op: 2007/06/29, 15:03:28 »
heb je ook ale andere browsers binnen ubuntu geprobeerd? dus konqueror, en die van gnome? en opera? is wel het proberen waard.
homemade HTPC

Offline bwman

• Lid
acrobat
« Reactie #12 Gepost op: 2007/06/29, 15:18:06 »
yup maar voorlopig werkt het enkel onder ie4linux behalve dan het afdrukken van mijn afschriften.
ik geraak met de anderen wel op hun site maar ik geraak niet op de site waar je je codes moet intikken je kan klikken op hun link hombanking zoveel je wil maar je blijft gewoon hangen in hun startpagina.
                                         its something you are
Saab enthousiast

Offline muksie

• Lid
acrobat
« Reactie #13 Gepost op: 2007/06/29, 15:26:44 »
Mocht de site van je bank aangeven dat je browser niet ondersteund wordt, en je verder niets kunt doen, probeer dan eens met Opera, die kun je zo instellen dat het zich identificeert als zijnde een IE browser. De webserver van de bank zal dan gewoon denken dat je IE gebruikt. Met een beetje geluk werkt het vervolgens netjes in Opera.

Met Firefox kan dit waarschijnlijk ook wel via een extensie.

Offline bwman

• Lid
acrobat
« Reactie #14 Gepost op: 2007/06/29, 16:45:13 »
ja maar die extensie in firefox werkt enkel onder Windows niet in linux
en opera heb ik ook geprobeert en die werkt ook niet
                                         its something you are
Saab enthousiast

Offline markba

• Lid
    • http://markbaaijens.nl/
acrobat
« Reactie #15 Gepost op: 2007/06/29, 17:15:38 »
Citaat van: bwman
ja maar die extensie in firefox werkt enkel onder Windows niet in linux
en opera heb ik ook geprobeert en die werkt ook niet
Waarschijnlijk doel je hier op de mogelijkheid om binnen firefox (ff) een pagina in IE te laten tonen. Wat *hier* bedoeld wordt is een extensie (plugin) binnen firefox voor User Agent Switching. Is standaard ingebouwd in Opera, voor ff is een plugin nodig.

Offline bwman

• Lid
acrobat
« Reactie #16 Gepost op: 2007/06/29, 17:24:22 »
ja maar in opera werkt deze ook niet heb het net nog eens geprobeert. je kan wel op de website en als je op de homebanking link klikt kom je op een tussen pagina dan moet je klikken op homebanking met kaart en  daar geraak je gewoon niet verder.wel in ie4linux daar kan ik de bankzaken doen maar niet de afschriften afdrukken of opvragen

deze melding krijg ik in opera iemand die er wijs uit kan?
- The certificate for "www.homebankingucr.axa.be" is signed by the unknown Certificate Authority "Thawte SGC CA". It is not possible to verify that this is a valid certificate
als je dan op accepteren klikt springt de melding weg maar je komt niets verder.
                                         its something you are
Saab enthousiast

Offline Soul-Sing

• Lid
acrobat
« Reactie #17 Gepost op: 2007/06/29, 17:56:11 »
ik heb mijn bericht geplaatst omdat de bank daar toegeeft de genoemde browsers niet te ondersteunen. @bwman ik heb geen idee hoe acrob. reader te integreren onder ie4linux.
dan:
Citaat
als je dan op accepteren klikt springt de melding weg maar je komt niets verder.
toen de rabobank begon met het ondersteunen van firefox, lag de pop-up blokker dwars, die moest dan uitgeschakeld worden. het "wegspringen" lijkt een beetje op een pop-up blokker die dwars ligt.

Offline bwman

• Lid
acrobat
« Reactie #18 Gepost op: 2007/06/29, 17:58:33 »
t is een van de dingen die me xp doen bijhouden de rest is al werkzaam onder ubuntu dus wachten we maar af he.van axa heb ik dezelfde mail terug gekregen als die iets terug in het threadje.maw ze staan nog even ver als anders lol
toch bedankt voor het meedenken.
greeetssss Chris
                                         its something you are
Saab enthousiast