Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: waar is het icoontje????  (gelezen 840 keer)

waar is het icoontje????
« Gepost op: 2007/06/25, 17:06:43 »
Ik heb in de lijst toepassingen ooit het icoontje van Xsane gehad, ik weet dat ik het zelf op de een of andere manier heb kunnen uitvinken, helaas weet ik niet meer hoe ikdat heb gedaan en nu zou ik graag willen weten hoe ik het weer zichtbaar kan maken in de lijst van toepassingen. kan iemand mij een aanwijzing geven.
Alvast bedank, groetz.
Robert
2009... het is alweer bijna voor bij. Ik geniet nog elke dag van Ubuntu. Natuurlijk heb ik ook een ander OS maar Ubuntu blijft voor mij de Nummer 1. :-)

Offline Kiwinote

• Lid
    • Launchpad
waar is het icoontje????
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/25, 17:14:48 »
system > preferences > main_menu
Dubbelklikken op graphics
New_Item
Citaat
Type: application
Name: XSane Image Scanner
Command: xsane
Comment: Scan, copy and fax images
Afbeelding: /usr/share/pixmaps/xsane.xpm

Offline Ronnie

• Lid
    • ronnie.vd.c
waar is het icoontje????
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/25, 18:43:09 »
rechterklik op Toepassingen -> Menu bewerken..
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

waar is het icoontje????
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/26, 09:08:09 »
Hiep Hoi, het is gelukt dank voor jullie aanwijzing, ja erg simpel als je het weet, nou ik zal het onthouden maar ik ben jullie dankbaar want dan kan ik nu proberen om mijn scanner aan de praat te krijgen.

Groetz, Robert.
2009... het is alweer bijna voor bij. Ik geniet nog elke dag van Ubuntu. Natuurlijk heb ik ook een ander OS maar Ubuntu blijft voor mij de Nummer 1. :-)