Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: GTA3 & Wine  (gelezen 815 keer)

Offline Math.

• Lid
GTA3 & Wine
« Gepost op: 2007/06/16, 16:10:12 »
Zit te twijfelen weer een mulitbootsysteem met windows XP te maken vanwege bepaalde games en software. Maar ik heb nu al heel wat software via wine kunnen laten draaien en wil het liefst gewoon ook in Ubuntu kunnen blijven werken. Alleen met games wil het nog niet helemaal lukken. Met GTA3 dacht ik dat het wel zou werken, maar ondanks het erg soepel lijkt te draaien ziet het er grafisch totaal niet uit. :(
Iemand een idee waar het aan kan liggen..?

Offline Soul-Sing

• Lid
GTA3 & Wine
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/16, 16:19:20 »
@math
als je echte gamer bent, die ook de nieuwste games wil draaien is een dualboot misschien de beste oplossing.
ik ben altijd de eerste om te zeggen dat er veel draait op linux/ubuntu, maar helaas niet alles. mijn zoon is ook net weer terug naar een dualboot, enkel voor een paar games. soi..;) voor de rest blijft hij gek van linux, gelukkig. :)

Offline Math.

• Lid
GTA3 & Wine
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/16, 16:40:24 »
Citaat van: leoquant
...voor de rest blijft hij gek van linux, gelukkig. :)
Kijk, dat is mooi iig. :D
Maar de laatste tijd speel ik niet zo heel veel meer games, dus om voor een paar min. weer helemaal naar Windows te moeten switchen is ook weer zo irri... :S

Offline Soul-Sing

• Lid
GTA3 & Wine
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/16, 16:44:59 »
: http://appdb.winehq.org/appview.php?iVersionId=1230

vertelt dat het prog wel werkt onder wine, maar niet denderend.