Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Feisty op ACER 5684  (gelezen 538 keer)

dany

• Gast
Feisty op ACER 5684
« Gepost op: 2007/06/05, 11:27:35 »
Hoi ! Heb enkele vraagjes : heeft iemand van jullie ervaring bij de installatie van Feisty op een ACER 5684 ? Ik heb het uitgeprobeerd maar het is geen makkie ! Het systeem loopt finaal vast. Kan iemand mij wat raad geven a.u.b. ? Ik draai momenteel Vista op diezelfde ACER 5684 en zou Feisty willen uitproberen op een virtuele machine. Kan iemand mij zeggen hoe ik dit moet aanpakken ? Hoe bouw ik een VM ? Hoe moet ik ermee aan de slag ? De ideale oplossing zou zijn : Feisty definitief kunnen installeren en Vista virtueel draaien. Bedankt !

Offline Mario

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Feisty op ACER 5684
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/05, 11:40:56 »
indien je feisty eens wil uitproberen is er ook de mogelijkheid deze uit te proberen met een desktop-cd of dvd
hierbij heb je de mogelijkheid ubuntu te testen zonder veranderingen aan te brengen aan harde schijf
deze versie draait volledig op cd-dvd
enkel in bios-instellingen cd-of dvd first boot plaatsen
PC:Intel dual core 6600 2.4Ghz-Abit AB9-nvidia GeForce 9600 GT-
dual-boot : Debian Lenny - Windows 7
Alle beschrijvingen van de werkelijkheid zijn tijdelijke veronderstellingen

Ghanneh

• Gast
Feisty op ACER 5684
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/05, 12:03:01 »
Op de website van VMWARE vindt je al voro geinstalleerde OS-en één er van is Ubuntu, misschien kun je daar eens kijken...