Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mullvad vpn updaten  (gelezen 251 keer)

Offline loti

• Lid
Mullvad vpn updaten
« Gepost op: 2026/02/26, 15:58:03 »
Beste.
Mijn OS is SparkyLinux stable(Debian 13)

Ik gebruik Mullvad VPN en krijg de melding dat er een nieuwe versie is.
Maar omdat Sparky de nieuwe versie na  meer dan een maand nog steeds niet update, heb ik dit handmatig gedaan.
Nu krijg ik steeds een melding dat er een update is en als ik die uitvoer gaat de VPN weer terug naar oude versie.

Hoe kan ik dit voorkomen?

Offline henkk

• Lid
Re: Mullvad vpn updaten
« Reactie #1 Gepost op: 2026/03/05, 22:55:04 »
ik ben helemaal niet Linux technisch. Ik wil toch even reageren, zodat je wat hoort en er misschien wat aan hebt. Ik gebruik zelf Mullvad onder Ubuntu.

jouw beknopte beschrijving roept bij mij de gedacht op dat de handmatige update kennelijk de Sparky versie niet heeft overschreven. en die draait nog ergens en blijft zeggen dat er een update is.

wat je zou kunnen doen is: de Sparky versie helemaal verwijderen, en Mullvad installeren volgens: https://mullvad.net/en/download/vpn/linux . die update tegenwoordig zichzelf.

wat vind je daarvan?