Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Facebook App en site laten starten met profiel ipv. startpagina?  (gelezen 91 keer)

Offline robert88

• Lid
Die startpagina toont altijd irritante "reclame" om je aandacht te schreeuwen met content waar je niet om vraagt.
En ja ik weet het er is een kruis om producten te sluiten maar dan verschijnt er weer een nieuwe.
Dus is het mogelijk direct naar je eigen profiel zonder die "reclame"

Offline M_aD

• Forumteam
Re: Facebook App en site laten starten met profiel ipv. startpagina?
« Reactie #1 Gepost op: 2026/01/27, 21:46:18 »
Gebruik een ad blocker.....  :rolleyes:

Offline robert88

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 14:55:42 »
Een addblocker in een App? Volgens mij werkt die alleen in de browser ook mobiel.

En eigenlijk zijn dit geen adds, dit is een beetje hetzelfde als mensen die dit kochten, kopen ook. En de ongevraagde bomen in het bos, als ik naar een bos ga vraag ik toch niet om die bomen die daar staan?

En ja add blocker staat al aan, 10 stuks zelfs, je denk toch niet dat ik ga surfen zonder add blocker?

Weet je wel zeker dat het uberhaupt kan? en niet zet je add blocker uit om door te kunnen gaan?

Moderator Edit: Ongepaste tekst weggehaald.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 15:42:10 door M_aD »

Offline M_aD

• Forumteam
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 15:19:46 »
En zo is het wel weer welletjes geweest. Verder stel ik voor de forum regels en richtlijnen eens goed door te lezen. Dergelijk gedrag wordt hier niet getolereerd.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 15:29:07 door M_aD »