Het gaat niet over dat forum dat al een tijd geleden uit de lucht gehaald is. Het gaat over een ander forum waar nu ook
problemen mee zijn. Dat was het forum waar je dus eventueel naar toe zou kunnen.Ik hoop dat dat misverstand nu uit de weg is .
Ja, je kan hier ook terecht bij "Andere distributies" maar dat is toch anders dan het vooral zeer actieve Engelstalige
linux-forum.
Als je een beetje opgelet had dan zou het duidelijk moeten zijn dat mij reactie naar aanleiding van loti's bericht was geplaatst, welke het Nederlandtalige Mint forum aanhaalde. Geen misverstand van mijn kant want ik wist waar jij het over had, tenzij loti het anders bedoelde.
In het algemeen en niet specifiek naar iemand gericht: We weten allemaal dat websites en forums soms langere tijd niet bereikbaar zijn door of onderhoud, hardware problemen of dat er gerichte aanvallen gebeuren waardoor de server overbelast raakt en eruit ligt. In zulke gevallen valt er weinig aan te doen als lid en is het afwachten tot het opgelost raakt. Wat we in sommige gevallen het beste kunnen doen is het team van een website of forum zelf contacteren, deze zullen wel een antwoord hebben. Topics over dat forums niet bereikbaar zijn, zijn naar mijn mening niet echt noodzakelijk en dragen niets bij aan een forum als deze.
Daarnaast gaat het in zulke topics niet over een hulpvraag bij de distributie zelf maar over een forum en staat dus niet echt op zijn plaats in "Andere Distributies", "Algemeen" zou misschien in het vervolg beter zijn voor zulke gevallen.