Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Spotify inloggen lukt met geen mogelijkheid  (gelezen 2409 keer)

Spotify inloggen lukt met geen mogelijkheid
« Gepost op: 2025/02/24, 15:31:23 »
Ik zit met een probleem waar ik met geen mogelijk een oplossing voor kan vinden. Ik neem even de vrijheid om het hier te posten in de hoop dat iemand me kan helpen. Zou ik heel blij mee zijn.
Wat is het geval.
Ik heb een Premium Spotify account die ik gebruik op mijn Samsung Galaxy A15 smartphone en ben onlangs voor de tweede door Spotify uitgelogd en ik kan met geen mogelijkheid meer inloggen. Spotify genereert verschillende, vreemde, onjuiste meldingen. Hieronder noem ik deze.

1/ Wanneer ik met mijn emailadres en wachtwoord wil(de) inloggen (waarvan ik 100% zeker weet dat die correct zijn ingevoerd) kreeg ik de melding ‘Onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord’.

2/ Wanneer ik mijn wachtwoord wil resetten dmv een link die Spotify mij stuurt, meldt Spotify ‘This emailaddress or username is not linked to a Spotify account’, terwijl dat wel degelijk het geval is. Een andere keer meldt Spotify ‘Error requesting link, please try again’. Wanneer ik het nogmaals probeer krijg ik dezelfde melding steeds opnieuw. Ik zit in een loop.

3/ Op dit moment na het invullen van mijn emailaddress en wachtwoord, verschijnen er een paar bewegende puntjes en na een halve minuut meldt Spotify ‘Something went wrong, please try again’.
Wanneer ik het nogmaals probeer krijg ik dezelfde melding steeds opnieuw. Ik zit ook hier in een loop.

4/ Om op de Nederlandse Spotify community om hulp te vragen, moet ik …..inloggen…..en dat lukt dus niet!

Kortom, dit is zeer irritant en ik zou graag willen weten hoe ik kan inloggen om weer gebruik te kunnen maken van Spotify. Weet iemand hoe dit voor elkaar te krijgen, want ik ben door al mijn opties heen.

Bedankt!
Een boek doet het altijd...

Offline bart85

• Lid
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline.
Linus: "I'm happy with the people who are wandering around looking at the stars but I am looking at the ground and I want to fix the pothole before I fall in."
I look to the clouds behind me and see the thunder coming.

Re: Spotify inloggen lukt met geen mogelijkheid
« Reactie #2 Gepost op: 2025/02/26, 19:31:49 »
Ik heb werkelijk alles geprobeerd waaronder cache cleanen en grondige herinstallatie. Ik kan met geen enkel device inloggen. Ook niet van vrienden. Krijg steeds de melding 'Something went wrong'. Ik heb Spotify met een vpn gebruikt en dat schijnt elkaar flink te bijten. Nu 'draait' Spotify BUITEN de vpn-tunnel maar ik kan maar niet inloggen. Vermoedelijk is mijn account geblokkeerd. Ik kan niet inloggen dus hoe kan ik Spotify informeren en of ze mijn account willen deblokkeren? Er schijnt een chatbot mogelijkheid te zijn zodat ik dan naar een 'levende' Spotify medewerker kan vragen, maar ik kan die chatbot niet vinden.
Een boek doet het altijd...