Goedenavond,
Ooit werkte Nachtlicht naar behoren. Als ik hem dan op zons-opkomst/ondergang had staan pastte hij elke dag met een paar minuten de tijd aan en had ik er geen omkijken naar.
Ik wil dat alles automatisch verloopt (dus bij 'Planning' liever niet op Handmatig). Dus dat hij als de zon onder is op zijn 'zachtst (blauw)' begint en naarmate de avond / nacht verstrijkt 'warmer (oranje)' van kleur wordt. Dit is nu niet het geval.
Ook verschuift de cursos op de balk niet. Moet dit niet in het ideale geval helemaal links begninen en naarmate de tijd verstrijkt helemaal rechts eindigen en zo vice versa?
Als ik deze handmatig wijzig wordt hij kortstondig warmer, maar springt een paar seconde later terug.
Ik heb bij de instellingen van Ubuntu --> 'Privacy & beveiliging' --> Autmatische locatiebepaling aan staan, dus daar zou het eventueel ook niet aan moeten liggen.
In Dconf-editor staat de geo locatie ook niet juist: (91.0, 181.0) Die van mij is heel anders.
Zie ik een instelling over het hoofd? Ik heb de nodige Ask Ubuntu vragen gelezen, maar geen bracht de oplossing. Wie heeft de magic trick?
Alvast bedankt voor het meedenken!