Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: snap terugzetten  (gelezen 1243 keer)

Offline henkchr

• Lid
snap terugzetten
« Gepost op: 2025/01/17, 12:56:51 »
Ik heb van de Thunderbird snap map een kopie gemaakt die op een backup schijf staat.
Nu heb ik de Thunderbird snap weer geinstalleerd maar ik wil de mails / instellingen weer terug zetten.
Hoe kan ik het snelst mijn hele mail correspondentie en adressen weer in de lucht krijgen.

Kan ik de snap map simpelweg weer terug plaatsen / kopieren  of werkt dit niet ?
Of moet ik in thunderbird iets doen met importeren en verwijzen naar een map of iets dergelijks ?
Maar ja, welke map dan...

Ik werk met Ubuntu 24.04 lts.

Offline henkchr

• Lid
Re: snap terugzetten
« Reactie #1 Gepost op: 2025/01/17, 13:25:37 »
Ik heb dezelfde vraag voor Firefox.

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2025/01/17, 15:48:31 »
Inderdaad, de betreffende mappen op dezelfde plaats terugzetten geeft je meteen al je configuratie en bestaande profielen terug.

Offline henkchr

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2025/01/17, 21:06:11 »
Dat hele Snap verhaal is me nog niet helemaal duidelijk.
Maar handig is dit wel.
Ik ga het eens proberen.Ben benieuwd.  Bedankt .

Net zowel thunderbird als Firefox teruggezet en in een mum van tijd (voor mij dan) werkt alles weer als vanouds.

Ik wordt enthousiast.
« Laatst bewerkt op: 2025/01/17, 21:27:26 door henkchr »