Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Flatpak in de nieuwe versie 122 in ff?  (gelezen 490 keer)

Flatpak in de nieuwe versie 122 in ff?
« Gepost op: 2024/02/07, 11:07:20 »
Ik werk zowel met ubuntu als met zorin os17 pro maar apart op 2 laptops.
Op de eene staat ubuntu met firefox versie 122 mozilla-deb (hier heb geen probleem mee.

Maar op de andere waar zorin os 17 pro (gebaseerd op ubuntu)
met als firefox versie 122 mozilla- flatpak en hier zit wel een probleem want hierdoor, werkt de eidkaartlezer weer niet pffffffffffffffffffffffff?
Iemand een idee of oplossing hoe deze te veranderen van flatpak naar .deb

groeten
linux mint 21.3 verginia en Debian en ubuntu

Re: Flatpak in de nieuwe versie 122 in ff?
« Reactie #1 Gepost op: 2024/02/07, 11:24:03 »
Installeer een andere distro zoals LinuxMint, dan heb je dat probleem niet met eID software.  ;)
Maté - Rolling Release 64bit. Test LinuxMint 21.xx.

Re: Flatpak in de nieuwe versie 122 in ff?
« Reactie #2 Gepost op: 2024/02/07, 11:54:42 »
Installeer een andere distro zoals LinuxMint, dan heb je dat probleem niet met eID software.  ;)

zat ik ook al aan het denken, maar laat het nu juist een betaalde versie zijn.Hopelijk komt er nog iets dat het mogelijk maaakt?
Anders kan ik niet verder dan een andere distro te nemen?
linux mint 21.3 verginia en Debian en ubuntu

Offline peer

  • Lid
Re: Flatpak in de nieuwe versie 122 in ff?
« Reactie #3 Gepost op: 2024/02/07, 13:01:35 »
zit het probleem in firefox of in flatpak?

de firefox (flatpak-versie) moet je kunnen verwijderen
zie: "https://askubuntu.com/questions/1488710/how-to-unpin-and-remove-specific-flatpak-packages"

flatpak verwijderen kan ook (ik weet niet of je andere packages geïnstallerd hebt)
zie: "https://askubuntu.com/questions/1174596/how-to-completely-remove-flatpak"