Spijtig dat er zeer weinig professionele ondersteuning kan geboden worden.
Professioneel of niet. Het blijft een feit dat samenwerking tussen linux en hardwareproducenten niet altijd vlekkeloos verloopt (en soms zelf geweigerd wordt). Maar ja, waar wel.
Als er ergens iets niet professioneel is moet je het daar gaan zoeken.
Een fijne bijkomstigheid is dat Linux niet meewerkt aan informatievergaring door samenwerking door OS en hardwareleveranciers, en daartoe soms niet in alle functies kan voorzien (ik zeg niet dat dit hier aan de hand is).
En een andere fijne bijkomstigheid is dat hardware onder Linux gewoon blijft werken, en niet plots stopt omdat er geen drivers meer ondersteund worden door een leverancier en je nog prima hardware ineens af kunt schrijven.
Tis maar net wat je wilt.
Professioneel of niet, je hebt je/een prima werkende oplossing gekregen.
Je kunt nog altijd een printje uitdraaien met alle gegevens die je wenst (en dan ook meteen hebt). Deze optie gaf ik expres zodat je in elk geval 'nu' je info krijgt terwijl je hier nog even verder vraagt naar de oplossing voor digitaal.
Sjah, ik heb hetzelfde met mijn brother, dat ik deze gegevens niet over wifi kan lezen. Moet eerlijk zeggen dat ik de zoektocht afgehaakt heb omdat een printje mijn vraag beantwoord. Goed is goed.
PS, wat heb ik
voor Linux toch altijd gezeik gehad met drivers zeg, ineens vanalles of helemaal niet meer werken na updates en zo ...
En dat is nog, want door een foute driver heb ik niet zo lang geleden een 'afgeschreven' duur beeldscherm kunnen kopen voor een prikkie wat onder linux nog perfect werkt.
Dus, ff sorry zeggen, en weer verder met je hulpvraag. Meestal wordt er echt wel een oplossing gevonden met alle professionele steun hier.