Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: installatie Xubuntu 22.04.1  (gelezen 1376 keer)

Offline coos

  • Lid
installatie Xubuntu 22.04.1
« Gepost op: 2022/11/16, 15:12:52 »
Bij een poging Xubuntu 22.04.1 opnieuw te installeren kreeg ik een waarschuwing, iets met mijn SSD of HD of zo. De installatie kon niet plaats vinden en ik kon toch doorgaan, maar dat zou problemen kunnen opleveren.
Een paar dagen eerder had ik geen problemen ondervonden. Ik kom problemen tegen en dat komt misschien doordat ik niet voor opnieuw formateren had gekozen.
Wat kan ik doen om toch een schone Xubuntu te krijgen.
Groetjes Coos

Offline bart85

  • Lid
Re: installatie Xubuntu 22.04.1
« Reactie #1 Gepost op: 2022/11/16, 16:51:07 »
Iet van 'of zo' kan ik niets mee.
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline. Geen grafische toepassingen voor systeembeheer.
You can never make a system 100% secure unless you unplug the machine from all networks, turn it off, lock it in a safe, smother it in concrete and never use it.

Offline coos

  • Lid
Re: installatie Xubuntu 22.04.1
« Reactie #2 Gepost op: 2022/11/16, 19:01:17 »
Sorry. Maar ik lees het einde van het bericht en denk wat nu. Dus het hele bericht heb ik maar half gelezen. En ben ik gestopt met het installeren.
Maar goed ik heb de installatie opnieuw gestart, om de mededeling weer te krijgen, en nu kon ik wel installeren en dat ging goed. Alleen aan het einde dien je opnieuw op te starten, maar het bericht van USB-stick verwijderen kwam niet. Het Xubuntu teken bleef maar staan. Op een bepaald heb ik via de aan/uit knop het proces gestopt en opnieuw opgestart. Dit werkte en nu waren een aantal fouten verdwenen.
Groetjes Coos