Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ssh pc naar android: copy does not work  (gelezen 1290 keer)

Offline peer

• Lid
ssh pc naar android: copy does not work
« Gepost op: 2022/06/06, 07:21:09 »
Ik kopieer bestanden van mijn pc naar mijn android (lineage) met een eigen geschreven programma. Dit werkte altijd goed. Nu heb ik een andere telefoon (motorola 4g) waar ik lineage op geïnstalleerd heb.
Nu meldt mijn programma dat de transfer van het bestand goed gegaan is maar als ik op mijn telefoon kijk dan blijkt het oude bestand er nog te staan. Ik heb dit proces nagedaan in filezilla en dan krijg ik het volgende:

1. copy het bestand van pc naar android. Filezilla meldt dat de transfer succesvol is maar ook hier is het bestaande bestand niet vervangen.

2. Nu heb ik eerst met Filezilla het bestaande bestand gedelete en daarna het bestand gekopieerd van pc naar android. Nu werkt het wel.

Ik heb al gekeken naar de rechten van de bestanden maar die zijn gelijk op de oude en op de nieuwe telefoon. Ook kan ik de rechten niet aanpassen, ondanks dat de telefoon geroot is.

Ik heb nu geen idee wat er mis zou kunnen zijn. Heeft iemand een tip?????

Offline peer

• Lid
Re: ssh pc naar android: copy does not work
« Reactie #1 Gepost op: 2022/06/06, 12:43:13 »
Ik heb geen flauw idee waar ik het moet zoeken. Rechten en eigenaar zijn exact hetzelfde op oude telefoon en lineage. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de sd-kaart.
Ik heb nu mijn programma zo aangepast dat het oorspronkelijke bestand gedelete wordt voordat ik ga kopiëren. En nu werkt het .