Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Impress meldingen  (gelezen 858 keer)

Impress meldingen
« Gepost op: 2022/06/01, 12:11:34 »
Ik ben bezig een dia aan te passen met Impress, het is een product uit PowerPoint.

Ik kan niet alle opdrachten die ik wil uitvoeren activeren.

Waardoor komt dat?

mvg SPW
Spidey-Westland
Release:   LinuxMint 20.2 una

Offline vanadium

• Lid
Re: Impress meldingen
« Reactie #1 Gepost op: 2022/06/01, 15:23:04 »
Omdat de specifieke opdracht die je met een specifiek object probeert uit te voeren, niet mogelijk is. Waarom? Dat hangt af van wat je aan het proberen was, maar daar is voor het ogenblik niet veel informatie over.

Offline ajjp

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2022/06/01, 15:59:51 »
Ik vermoed dat het probleem ligt aan de onvolledige compatibiliteit tussen Powerpoint en Impress. Wat ik in jouw geval zou proberen is, om het PPT(X)-bestand te converteren naar een ODP bestand. Ik heb zelf redelijk goede ervaringen met de on-line convertor van https://convertio.co/nl/.

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2022/06/02, 10:30:35 »
Ik vermoed dat het probleem ligt aan de onvolledige compatibiliteit tussen Powerpoint en Impress.
Dat is het niet. Ik vroeg welke actie geprobeerd werd. Er zijn acties die die dialoog opleveren omdat ze niet toegelaten zijn, bijvoorbeeld als je een titel met een text element wil groeperen.

« Reactie #4 Gepost op: 2022/06/03, 12:38:20 »
Ik ben bezig om de "dia" aan te passen. Dat was nodig omdat deze dia naar"KerkBeamer" was geupload en bij presentie was deze "dia" anders dan ik in Impress zag.
Spidey-Westland
Release:   LinuxMint 20.2 una