Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: wachtwoord veld heeft niet meer de focus na slaapstand  (gelezen 582 keer)

Offline henkk

• Lid
wachtwoord veld heeft niet meer de focus na slaapstand
« Gepost op: 2022/04/12, 16:38:41 »
Dag allemaal,
sinds een maand of twee heb ik een onhandigheid bij het wakker worden uit de slaapstand. wat ik altijd gewend was dat is dat ik vast de eerste karakter van het wachtwoord kan typen om de laptop wakker te maken, en dat dat dan al ingevuld staat in het wachtwoord veld om weer in te loggen.

sinds ongeveer twee maanden zie ik bij wakker maken met een toetsaanslag geen invoerveld voor het wachtwoord. als ik dan de muis beweeg, dan verschijnt het invoerveld voor het wachtwoord en het heeft de focus. als ik na het wakker worden een volgende toets aansla, dan verdwijnt die in het niet... geeft geen invoerveld. ik heb door uitproberen ontdekt dat als ik 2x op de tab toets druk het invoerveld voor het wachtwoord verschijnt, en dat als ik dan nog 2x de tabtoets indruk, dan krijgt het invoerveld van het wachtwoord de focus.

ik ben er ondertussen al aardig aan gewend en het 4x tabtoetsen is snel gedaan, maar ik zou eigenlijk wel terug willen naar hoe het eerst was.

als iemand een tip heeft, of mij kan uitleggen wat hier mogelijk aan de hand is, dan graag.

bedankt alvast,

Henk