Zijn ook veel bedrijven en instanties(!) waar alleen via facebook vragen kan stellen.
Misschien ben ik een beetje een aparte. Maar als er niet normaal gecommuniceerd kan worden dan zoeken ze het maar uit. Ik heb etiquette en service nog steeds hoog in het vaandel.
Ik kom nog steeds overal zonder die zooi. Desnoods met ouderwetse brief, maar ze zullen me netjes helpen

En ik pak ze terug. Ben erg goed bekend met de tactieken rondom (moeizame) bereikbaarheid vanuit mijn zakelijke achtergrond. Ik pak ze gewoon terug

Zijn ze niet blij? Dan heb ik een speciaal emailadres voor klachten. Moeten ze wel even zelf maar zoeken

Snel antwoord dankzij autoreply "Uw klacht is ontvangen. Wij zullen uw klacht spoedig in behandeling nemen"...........................

"We kunnen je niet bereiken!" O jawel hoor. Postadres

Zijn ze niet blij

Boeien, moeten ze zelf ook maar normaal communiceren

PS, leuke avatar, beter als die wandcontactdoos 
Dan moet je CME bedanken

Aan haar heb je de wijziging te danken.
Houdt 'm maar in de gaten. Mijn plan is een interactieve ava die me gaat in actualiteiten. Al ben ik het nog niet zo eens over het huidige basisontwerp.