Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Poll

Hallo, ik kan geen verbinding maken met mijn server ,ik werk met mixxx wie kan mij helpen met de instellingen? alvast bedankt

Hallo, ik kan geen verbinding maken met mijn server ,ik werk met mixxx wie kan mij helpen met de instellingen? alvast bedankt
0 (0%)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: mixxx  (gelezen 918 keer)

Offline freddy55

• Lid
mixxx
« Gepost op: 2022/03/05, 16:16:37 »
hallo, ik ben nieuw hier mijn naam is Freddy ,ik werk op een imac 27 inches .
Vorige week ben ik begonnen met een internetradio en werk met dj programma Mixxx , ik heb testen gedaan live en dat werkte goed ,de delay had ik goed onder controle door de streepjes op het einde van mijn liedje dat aan het spelen was , het streepje stond niet gans op het einde en als ik aan het streepje was starte ik het volgend liedje en was het in de live perfect aaneen gelast . Deze morgen starte ik het programma laaide een liedje in maar het streepje stond volledig op het einde dus wist ik niet meer wanneer ik het volgend  liedje moest starten om de delay weg te werken . Ik heb het nu een paar keer verwijderd van mijn mac  maar het blijft hetzelfde de streepjes staan volledig op het einde .
Wie kan mij helpen om het op te lossen ? of hoe kan ik het programma volledig verwijderen van mijn imac zodat ik weer de instellingen moet ingeven .
Alvast bedankt
groetjes
Freddy   

Re: mixxx
« Reactie #1 Gepost op: 2022/03/06, 17:40:18 »
Hallo, welkom hier! Je schermafbeelding is te klein (198x142px), ik kan niet zien wat er gaande is.

Terug naar standaardinstellingen: zoek naar het (verborgen) mapje .mixxx, bij mij (op Linux) staat dat in m'n thuismap. Hernoem naar .mixxx.off en start mixxx opnieuw.

Leuk programma dat mixxx. Ik heb er een Hercules DJ Control Air bij, kun je ook leuk scratchen!

Offline freddy55

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2022/03/08, 12:02:30 »
Dag Paul , Sorry voor het late antwoord maar ik heb het nu juist gezien , ik heb het opgelost . mag ik vragen met welke server u werkt ? ik werk met
Yes Streaming , die werkt met auto dj en live ik heb ook een hercules dj console rmx het is een oude maar werkt perfect met traktor pro ,maar niet met mixxx denk ik of ik weet niet hoe ik hem moet activeren in mixxx .Mijn traktor pro werkt dan weer niet met mijn server ,daarom zit ik nu met mijn muis te werken wat natuurlijn niet handig is . Als u een oplossen zou weten zou ik het graag horen
Alvast bedankt
Freddy
Als u wilt mag u mij ook een mail sturen freddysermant@telenet.be
PS : ik kan geen normale groot bestand doorsturen , ik krijg de melding bestand te goot

« Reactie #3 Gepost op: 2022/03/08, 14:04:24 »
Dag Paul , Sorry voor het late antwoord maar ik heb het nu juist gezien , ik heb het opgelost . mag ik vragen met welke server u werkt ?

Hallo Freddy, een server is alleen voor live-streams volgens mij. Ik gebruik mixxx uitsluitend als een muziekspeler-met-wat-effecten.

ik heb ook een hercules dj console rmx het is een oude maar werkt perfect met traktor pro ,maar niet met mixxx
Volgens deze pagina:
https://manual.mixxx.org/2.3/en/hardware/controllers/hercules_dj_console_rmx.html
moet dat ding out-of-the-box werken.
Alvorens mixxx te starten moet je die hercules eerst aan de usb-poort verbinden, misschien dat je probleem daar zit.

Als u wilt mag u mij ook een mail sturen
Forums worden door robots gescand op mailadressen, daarom is het een goede idee je mailadres weg te halen. Je kunt op de meeste fora met een andere gebruiker communiceren dmv. een pm, private message.

PS : ik kan geen normale groot bestand doorsturen , ik krijg de melding bestand te goot
Ja 150k max, meen ik. Het helpt alvast om jpg ipv. png te gebruiken, worden je plaatjes doorgaans kleiner van.

« Reactie #4 Gepost op: 2022/03/08, 14:08:24 »
Freddy, een voorbeeld van een schermfoto die a) binnen de limiet blijft én b) goed leesbaar is!